Bruno Wauters

Prima, zoals de voorgaande keren

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

niet dat ik mij direct kan bedenken

Reactie Wondercruises.be:

Beste Bruno Wauters,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie!
Uw Wondercruises team

Callaert Luc

De cruise die we vastgelegd hadden was door onvoorziene omstandigheden gecanceld ( Israël , gaza enz..) , aangezien deze reis een verrasing moest zijn voor mijn partner haar 60e verjaardag vielen... De cruise die we vastgelegd hadden was door onvoorziene omstandigheden gecanceld ( Israël , gaza enz..) , aangezien deze reis een verrasing moest zijn voor mijn partner haar 60e verjaardag vielen mijn plannen zo een beetje in t water , maar het team heeft mij onmiddelijk gelijkaardige alternatieven doorgestuurd waardoor alles last minute toch nog dik in orde is gekomen ! Hartelijk dank daarvoor , dat noem ik service !

Jan van Trigt

Uitstekende informatie
Uitstekende en snelle opvolging vragen
Zeer goede website

Zo doorgaan

Lieve De Brabander

Prima in orde!!

desimpelaere luc

Alles prima

tot nu toe niet

Carine Cox

Snelle offerte, dito antwoord op mijn vragen.

Momenteel niet

Alix Vanlishout

Het personeel is vriendelijk. Er waren wel enkele mailtjes nodig om al de gegevens juist te hebben in de boeking.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Ik begrijp niet dat bij het boeken van 2 verschillende cruises,de offerte op mijn naam gelinkt werd met de gegevens van iemand anders met dezelfde familienaam. Dit zou dan een bug zijn.het

JOHAN VAN ACKER

HET IS ONZE EERSTE BOEKING

GEEN

Katja Claus

Altijd snel en correct antwoord
Toen boeken via link niet werkte alles opgelost via telefonisch contact

Wasteels

Nog maar net ingeschreven, dat is goed gegaan.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Misschien eens je geboekt hebt, niet hoeven te wachten tot 14 dagen voor afreis, om alles door te geven om andere dinge te regelen( eventueel overnachting, verzekering, vervoer enz.n Tip he.Ieder... Misschien eens je geboekt hebt, niet hoeven te wachten tot 14 dagen voor afreis, om alles door te geven om andere dinge te regelen( eventueel overnachting, verzekering, vervoer enz.n Tip he.Ieder leidt zijn bedrijf.