Maurer

Boeking via internet : zeer vlug en correct. Mededeling dat er stortingen werden uitgevoerd geeft en gerust gevoel van opvolging. Bijkomende vrag werd onmiddellijk beantwoord.

Nog niets

Christiaan HELLEMANS

Heel goede en duidelijke website met veel uitleg en onmiddellijke berekening van eventueel inbegrepen vluchten.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Kantoor Antwerpen is zo goed als onbereikbaar. Bij meerdere pogingen om te telefoneren op verschillende dagen telkens in de wachtrij gezet en na enige tijd ook elke keer het verbreken van de... Kantoor Antwerpen is zo goed als onbereikbaar. Bij meerdere pogingen om te telefoneren op verschillende dagen telkens in de wachtrij gezet en na enige tijd ook elke keer het verbreken van de connectie. Mail gestuurd met de vraag om me terug te bellen maar ben ondertussen alweer 26 uur aan het wachten op een reactie. Dienst naverkoop laat te wensen over!

Piessens nicole

Vlot online kunnen boeken en telefonisch contact na mislukte betaling loste het probleem op

Kim Goossen

Super

Dirk De Gelder

Super overzichtelijke site om cruise te boeken

Saskia Altruye

Het boekingsproces verliep alvast zeer vlot en de klantenservice was uitstekend.

Beste Saskia Altruye,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie!

Vera Theunis

Zeer tevreden, snelle opvolging na de boeking. Binnen de 5min. telefoon gekregen of we samen reizen met een ander koppel zodat ze hier rekening mee konden houden tijdens de reis.

Beste Vera Theunis,

Hermans Luc

Tot hier toe een positief gevoel!

Beste Hermans Luc,
Hartelijk dank voor uw mooie recensie!

Cannoot Paul

Snel en perfect geregeld zoals al de vorige keren

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Misschien telefonisch contact kan beter

Beste Cannoot Paul,

Stef

Ik vind dat Wondercruise de meest complete en overzichtelijke site heeft van België/Nederland.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Misschien de optie toevoegen bij alle cruises om makkelijk de vlucht erbij te kunnen zien, zoals u doet bij de cruises incl vlucht.

Beste Stef,
Dat is nog eens een mooi compliment! Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier toe op uw cruise!