helena majchrowicz

Alles in orde !

neen

Thijs

Positieve ervaring op vlak van bereikbaarheid (via telefoon, email) en snelle feedback. Niet opdringerig, maar geduldig en meedenkend bij het zoeken naar een cruise.

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

Iets meer aandacht geven aan het aspect visum(s) & inreis voorwaarden nadat de cruise is geboekt

Van Acker Philip

Enkele keren telefonisch contact gehad met u om verschillende vragen te stellen! Steeds een luisterend oor gevonden en antwoorden op onze vele vragen gekregen, alsook enkele aanpassingen voor we de... Enkele keren telefonisch contact gehad met u om verschillende vragen te stellen! Steeds een luisterend oor gevonden en antwoorden op onze vele vragen gekregen, alsook enkele aanpassingen voor we de cruise bevestigd hebben!

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

We begrijpen weliswaar niet dat het saldo bedrag voor de cruise reeds 5 maanden voor vertrek moet voldaan worden!!!
We hebben reeds vele cruises en verre reizen gedaan maar hebben dit nog nooit meegemaakt! Meestal is dat 6 weken voor vertrek???
We stellen ons daar serieus vragen bij!

De Torck

Zeer behulpzaam, zeer vriendelijk

Heeft u verbeterpunten voor Wondercruises?

zo zeker blijven verder doen

Ostyn Godelieve

De boeking per telefoon was perfect.

Neen

Jacobs Roland

Prima dienstverlening en dit niet voor de eerste keer !!!

Nihil

Grace De Kok-Weise

Na een telefonische afspraak gemaakt te hebben om langs te komen op het reisbureau, zeer tevreden van alle informatie over de cruise die ik op de site had gezien.
Ben geholpen door Noortje, ze...
Ben geholpen door Noortje, ze heeft ruim de tijd ervoor genomen.
Voor ons de 1ste maal bij Wondercruises geboekt nu. Super vriendelijk!
Mvg. Grace de Kok-Weise

Nee