Producten

Marjolein Vrijmoedx

Klein stofjasje besteld, super leuk .
Wat ik alleen jammer vind is dat de kleur op de website leger groen is, dat is wat ik graag wilde, is het
tot mijn grote verbazing kikker groen!

De kleuren van de artikelen beter afbeelden

Veiligheidsschoenen en helm besteld. Snelle levering van goede mooie spullen en een leuke attentie was bijgevoegd.

Ga zo door.

???????

Erg blij

Ik vind alles ?

Mijn vriendin had recent een teennagel operatie Net voor onze vakantie.
Om haar nagelbed te beschermen bedacht ik om een paar sportieve werkschoenen te geven , zodat zij zich op onze...

Aankoop van een paar veiligheidsschoenen

Vlotte en correcte communicatie

Mailtje met link dat je je bestelling kan volgen.

I.pluto

Niet goed. Heb werkschoenen besteld. Op site was aangegeven dat die op voorraad was in mijn maat maar toen uk mijn betaling had afgerond kreeg ik een mail dat ik nog effe moest wachten uiteindelijk...

Johanna Wegener

Bestellung ging schnell und unproblematisch

Schnelle Lieferung nach Deutschland

Hinweise, ob die Schuhe größer oder kleiner ausfallen

Ben zeer tevreden over womensworks.nl
Heb al 2 keer werkschoenen besteld.
Lopen goed en snel bezorgd.

Nee..

Nav het bezoek van een schoenenvertegenwoordiger ben ik op de site gaan kijken naar veiligheidsschoenen met een hak.
Gevonden!

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, 1 minpuntje, ik heb een e-mail gestuurd naar het adres op de site met een vraag over de maten van de schoenen. Daar heb ik geen respons op gehad en uiteindelijk heb ik de schoenen toch besteld.

Gestelde vragen via e-mail beantwoorden.

Reactie Womenworks.nl:

Beste Claudia,
Bedankt voor de mooie recensie en fijn om te horen dat je gevonden hebt wat je zocht. Ik heb onze mailbox nagezocht voor je mail maar deze helaas echt niet ontvangen. Weet je zeker dat je info@womenworks.nl gebruikt hebt ? Vaak wordt de fout gemaakt door womanworks te typen. We proberen altijd snel te antwoorden maar soms gaat het wel eens mis.