Valenzuela

Zeer goed. Goed geholpen met de wensen die je wilt.

vermeulen

Superaangenaam

Sipido Emiel

Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen... Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen niet echt waard.

onbelangrijk

Zeer bekwame zaakvoerder die met keenis van zaken spreekt.niet beroerd is om je te helpen met raad en daad .hier niet passeren is een fout die je niet mag maken

Richard S

Goede kennis van zaken, eerlijk en bereid om mee te denken, mooie harley gekocht en aangepast naar mijn wensen.
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen aan Thierry wanneer er een motor...
Ik raad iedereen aan een bezoek te brengen aan Thierry wanneer er een motor binnen uw wensen wordt aangeboden.

Reactie Witteveen Motoren:

Dank je Richard! De motor was al mooi, maar nu nog mooier, veel plezier met genieten

John

Uitstekende service en komt de gemaakte afspraken na.

Dank je John

Privé persoon

Recent mijn bmw 1150 RT ingeruild bij Witteveen motoren voor een mooie occasion bmw R 1200 R, nette inruil en zeer tevreden over de afhandeling, zonder meer aan te bevelen, A. Bertens te Berkel... Recent mijn bmw 1150 RT ingeruild bij Witteveen motoren voor een mooie occasion bmw R 1200 R, nette inruil en zeer tevreden over de afhandeling, zonder meer aan te bevelen, A. Bertens te Berkel Enschot.

Harold ter Hoeven

Prima, betrouwbaar, honderd procent bereid jou als klant te helpen op alle fronten! Voelt prima.

Reactie Witteveen Motoren:

Dank dat je dat waardeerd!

Guus

Vriendelijk, duidelijk en eerlijk. Achteraf bleek mijn benzinekraan lek te zijn, deze regelde Thierry kosteloos voor mij zodat ik daar als nieuwe eigenaar geen extra kosten door had. Top!

Reactie Witteveen Motoren:

Ben blij dat het opgelost is! nu rijden maar!