Rena

Vriendelijk, eerlijk, meedenkend en na constatering van een gebrek adequaat gereageerd om het probleem op te lossen!

FS

Leuk klein, overzichtelijk bedrijf met persoonlijke touch!

Henk

Eerlijk, betrouwbaar en prima service (afleveren motor)

Peter

Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu... Bedrijf kan ik zeer aanbevelen. Had vele honderden motoren gezien voordat ik bij Witteveen uitkwam. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Thierry Witteveen komt zijn afspraken voor 100% na. Ik rij nu met veel plezier op een prachtige Honda Deauville met een (nu nog) lage kilometerstand.

Gerard

In november een BMW R1200R bij Thierry gekocht. Super service, mocht een proefrit maken, neemt de tijd voor je en gaf een eerlijke mening....top zaak. Zeker aan te bevelen.

Valenzuela

Zeer goed. Goed geholpen met de wensen die je wilt.

vermeulen

Superaangenaam

Sipido Emiel

Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen... Correcte afspraken , nette zaak , alles word netjes afgehandeld .Als ik dan toch klein minpuntje zou moeten geven , ligging van de zaak ( is een beetje afgelegen ), maar ook dat is het vernoemen niet echt waard.