Bjørn van de Vrande/HCR de Boekanier

Goed advies, snelle reactie, eerlijke (inruil) prijzen en gewoon een goed verhaal.

Sjaak de Mooij

Uitstekend

Rob Monissen

No nonsens bedrijf, duidelijk eerlijk en mooie goede motoren. Motor opgehaald, was lampje defect dit bij plaatselijke dealer laten maken en bonnetje opgestuurd, meteen overgemaakt. Kortom top kerel... No nonsens bedrijf, duidelijk eerlijk en mooie goede motoren. Motor opgehaald, was lampje defect dit bij plaatselijke dealer laten maken en bonnetje opgestuurd, meteen overgemaakt. Kortom top kerel die kwaliteit en garantie van zijn spullen hoog in het vaandel heeft staan. Aanrader dus.

Mark

Mijn tweede motor gekocht bij Thierry. Niet teveel poespas of bladiebla, hij komt zijn afspraken na. Prima verkoper.

Lucas

Motor aangeschaft bij Thierry. Ik kreeg een aardig bedrag terug voor mijn motor welke ik op inruil aanbood. Thierry is een fijne man. Wat hij zegt, komt hij na. Ook de nazorg is uitstekend. Erg blij... Motor aangeschaft bij Thierry. Ik kreeg een aardig bedrag terug voor mijn motor welke ik op inruil aanbood. Thierry is een fijne man. Wat hij zegt, komt hij na. Ook de nazorg is uitstekend. Erg blij mee!

Juweelmontage

Na een mooie inruil prijs een andere motor aangeschaft.
Na een mooie inruil prijs een andere motor aangeschaft.
Er kwamen achteraf wat problemen aan het licht. Dit gemeld enThierry heeft hier kordaat op gereageerd. Eerst was ik wat sceptisch maar ik moet dit geheel terug draaien.
Goede service en openheid, ik zou hier zo nog een motor aanschaffen .
Bedankt

Frank

Via mijn broer ben ik uitgekomen bij Witteveen motoren omdat daar een mooie BMW 1200 Gs stond waar ik naar op zoek was.
Mijn eigen motor daar achter gelaten en deze Gs overgenomen.
Alles...
Mijn eigen motor daar achter gelaten en deze Gs overgenomen.
Alles werdt vlot en professioneel geregeld onder het genot van een bakje koffie, zoals overzetten van het kenteken en een navigatiesysteem overplaatsen.
Ik kan iedereen aanraden om eens daar te gaan kijken, omdat er mooie jonge motorfietsen staan met weinig kilometers en vaak van de eerste eigenaar.
Ik ben super blij met deze koop, en raad iedereen aan daar ook een te gaan kijken als je een jonge motor zoekt, ik zeg doen...

Gerhard Blommaert

We kwamen zaterdag in de ochtend aan. Thierry had de Suzuki Intruder al buitengezet. Na een lekke bakkie koffie, maakte Thierry alles voor elkaar in zijn mooie kantoor. Wij raden Thierry echt aan.

Hans Segers

Fijn bedrijf dat doet wat er is afgesproken,geen gezeur en recht door zee!

Germt Slager

Motor gekocht, zeer nette prijs, probleem met de band, opgehaald en vernieuwd, en gelojk de wiellagers ook maar gedaan, TOP!!!