Erwin smans

Word goed en vriendelijk geholpen en medewerkend word niet opgejaagd bij de koop goede service en goede prijs ook al woon ik verder weg het is het waard om zo geholpen te worden dus aanrader

Nienke Vermeulen

Een hele fijne man die Thierry. Eerlijk over de staat van de motor, vriendelijk, gladde praatjes vrij en realistisch in wat voor motor bij iemand past! Al mooie ritjes gemaakt met mijn SV650.... Een hele fijne man die Thierry. Eerlijk over de staat van de motor, vriendelijk, gladde praatjes vrij en realistisch in wat voor motor bij iemand past! Al mooie ritjes gemaakt met mijn SV650. Witteveen motoren is zeker een aanrader

Lagalante

3mnd. Geleden bij Thierry een Yamaha Fazer 1000 gekocht.
Alles keurig in orde en prettig afgehandeld. Ook geregeld dat motor thuis geleverd werd, daar ik 150km verder woon.
Ik kan...
3mnd. Geleden bij Thierry een Yamaha Fazer 1000 gekocht.
Ik kan Witteveen motoren dan ook echt aanbevelen.

Felix

Mooie Versys gekocht voor mijn vrouw. Goede prijs en eerlijke inruilprijs gehad.
En werd ook nog eens (op haar verjaardag) afgeleverd. Topzaak met top eigenaar!

Lukas

Goed geholpen aardige man

Timo De fouw

Goeie ervaring

Eric Lakké

Positief, had te koop waar ik al langer naar op zoek was en lekker dichtbij.

Richard Vermorken

Aankoop motor

Michiel

Goeie service en alles was erg snel geregeld. Had een klein probleempje maar dit was erg snel vakkundig opgelost.

Witteveen Motoren

Super snelle en eerlijke afhandeling. Goede prijs en geweldige service ook na aankoop. Fijne kerel.