Jurriën Star

Zeer goed ontvangen en neemt goed de tijd. Bij aankomst van bezichtingen gaf die zelf al direct aan dat er kleine (verf)schade op de motor zat. Heeft het laat het spuiten met gelijk onderhoudsbeurd,... Zeer goed ontvangen en neemt goed de tijd. Bij aankomst van bezichtingen gaf die zelf al direct aan dat er kleine (verf)schade op de motor zat. Heeft het laat het spuiten met gelijk onderhoudsbeurd, daarna mooi thuis afgeleverd! Zeker aan te raden om hier je motor te kopen.

Bart

Perfect bedrijf Thierry denk mee ik ken hem al jaren je kan hem blindelings vertrouwen en lever perfect af je kan hem altijd bellen als er wat is en zoek ook oplossingen je kanjer van een gozer

Robert

Goede service, komt afspraken na.

Jan Luijsterburg

Gewoon goed! 👍

peter

Onlangs een mooie KTM motor gekocht bij Thierry. Goede service en heel klantvriendelijk!
heb al eerder een motor bij hem gekocht en ook nu weer prima geholpen en alle tijd gekregen voor een proefrit.
Zeker een aanrader!

Hans Back

Prima bedrijf , verkoop van mijn motor op correcte wijze en snel afgehandeld , directe betaling en administratief alles geregeld. Zeer aan te bevelen , echt een witte raaf in Motorland !!

JPWorks

Na een lange zoektocht vond ik mijn droom motor bij Thiėrry. Via whatsapp en telefoon ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Eerlijke informatie, foto’s, filmpjes en prijzen. Gastvrij en zeer... Na een lange zoektocht vond ik mijn droom motor bij Thiėrry. Via whatsapp en telefoon ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Eerlijke informatie, foto’s, filmpjes en prijzen. Gastvrij en zeer vriendelijk bij bezichtiging. Duidelijke passie voor zijn vak.

J Van de Plasse

Correct afgehandeld en vriendelijk te woord gestaan

Karel

Mooi bedrijf en heel toegankelijk. Daarbij vond ik het delen van informatie over upgrades en onderhoud ook echt top!