Jack de Feijter

Voor mij was dit een open en eerlijke gang van zaken. Ik kocht hier mijn eerste Harley... toch een redelijke uitgave, maar had ook wat in te ruilen... kwamen we ook prima uit. Dan de Harley... die... Voor mij was dit een open en eerlijke gang van zaken. Ik kocht hier mijn eerste Harley... toch een redelijke uitgave, maar had ook wat in te ruilen... kwamen we ook prima uit. Dan de Harley... die is werkelijk buitengewoon en perfect, inmiddels al wat leuke ritjes mee gedaan.... Thierry had deze zelf nog verkocht aan de eerste eingenaar... dat geeft ook meer zekerheid. De voorrem was eerst niet helemaal in orde, maar werd gemaakt... al loopt die nu soms nog wel beetje aan... maar verder he-le-maal goed!

Matty

Eerlijk, goed en betrouwbaar. Dat gevoel kreeg ik bij mijn koop!

Daniella

Heel vriendelijk en eerlijk

Angeliek

Vriendelijke snel gewoon top en ik ben zo blij met mijn Triumph 😃😃😃😃

Simone

Warm welkom bij Thierry

Theo lindhout

Gewoon in 1 woord fantastische

jacco dekker

Onlangs mij kawasaki z900 ingeruild bij witteveen motoren en een ktm 1050 gekocht, ik vond het zeer prettig en vertrouwd ik zou het iedereen aanraden en de koffie stond bruin gewoon goed.

Ruurd Visscher

Op afstand een mooie Ultra Limited gekocht. Na 1 telefoontje voelde het vertrouwd en was de deal snel gesloten. Thierry heeft snel papierwerk in orde gemaakt en zelfs de olie nog ververst. Motor is... Op afstand een mooie Ultra Limited gekocht. Na 1 telefoontje voelde het vertrouwd en was de deal snel gesloten. Thierry heeft snel papierwerk in orde gemaakt en zelfs de olie nog ververst. Motor is keurig voor de deur afgeleverd in een gesloten transportbus door een uiterst kundig bedrijf. Motor zoals omschreven en zonder gebreken. Prijs/kwaliteit is uitstekend!

Michel Hengst

Prettig zaken doen, no nonsens

R udie de Rijke

Inmiddels heb ik mijn tweede BMW bij Thierry gekocht, over de afhandeling ben ik zeer tevreden. Hij heeft een goede band met zijn klanten en voor vragen kan je altijd bij hem terecht.