E.van Roon

Vriendelijke en goed geholp6

Ton Kristalijn

Super bedrijf, komt afspraken en levert en top kwaliteit

M. Jacobse

Goede service en advies van Thierry, no nonsens zoals het moet zijn

Pieter van Ginneken

Doordat ik wat oncomfortabel zat bij langere ritten op mijn r1100s, op zoek naar een andere motor met meer "beenruimte".
Dat moest wel weer een BMW boxer worden....
Bij Thierry een...
Dat moest wel weer een BMW boxer worden....
Bij Thierry een r1200rs zien staan, dat vond ik een prachtig ding. Voorzien van alle moderne gemakken die er maar te wensen zijn.

Na contact kon ik heel snel komen kijken en een proefrit maken.
Thierry keek reëel naar mijn motor en was heel eerlijk in alles wat hij vond of zag.
Ook van de motor waar ik voor kwam werd alles netjes verteld, en zelfs de kleinste plekjes (die er bijna niet waren) werden getoond zodat ik een GOED beeld had van de motor.

Daarna een proefrit..... en ik was verkocht ;)

Thierry moest nog wel even de DRL vervangen, en ik gaf aan dat het geen haast had.... toch stond 2 dagen later de nieuwe motor al bij mij voor de deur!

Wel de pech dat op de terugweg naar huis de accu stuk is gegaan..... kan natuurlijk altijd gebeuren, mar dit is HEEL snel en correct afgehandeld door Thierry en binnen een uur of 2 was ik al weer aan het rijden :)
Ik had het idee dat Thierry het vervelender vond als ikzelf ;)

Kortom:
- kennis van zaken
- ruim aanbod
- hele scherpe prijzen
- nette inruilprijzen
- snelle communicatie
- geen gelul..... gewoon eerlijk en duidelijk
- goede en snelle service

oja... en lekkere koffie :)

Ik hoop nog lang van mijn r1200rs-je te kunnen genieten!

Marijke Jensma

Wat mijn intuïtie zei bleek te kloppen.
Een ontspannen eigenaar met mooie motoren op een fijne plek en iemand die bovendien al zijn afspraken nakomt!
Zeer tevreden.

Hugo

Goede open communicatie met adequate oplossingen van problemen die zich kunnen voordoen

Lauran

Mijn BMW K1200LT ingeruild voor een lichtere motor omdat de LT te zwaar voor me werd. Had die morgen al een leuke chopper zien staan die mijn aandacht had. Afspraak gemaakt en we werden hartelijk... Mijn BMW K1200LT ingeruild voor een lichtere motor omdat de LT te zwaar voor me werd. Had die morgen al een leuke chopper zien staan die mijn aandacht had. Afspraak gemaakt en we werden hartelijk ontvangen door Thierry. Na een proefrit op de Kawasaki besloten om deze te nemen en de LT daar te laten. Fantastisch geholpen door Thierry die ook de tijd neemt om naar je te luisteren. Mocht ik weer aan een andere motor willen zal ik zeker terug gaan.

Rudy Nieuwenhuize

henri reijerse