Willem Meurer

Over het algemeen ben ik positief. Vlotte en goede service. Echter heb ik 15 maanden moeten wachten op mijn nieuwe auto. Gelukkig kon ik wel blijven doorrijden met mijn op dat moment huidige auto... Over het algemeen ben ik positief. Vlotte en goede service. Echter heb ik 15 maanden moeten wachten op mijn nieuwe auto. Gelukkig kon ik wel blijven doorrijden met mijn op dat moment huidige auto (NP-217-Z). Ik heb in mijn contract staan dat ik gebruik mag maken van de winter- en zomerbanden. Echter had de lease maatschappij besloten dat dit niet meer mocht, aangezien de nieuwe auto zo zou komen. Ik heb hier meerdere malen over gebeld, maar het antwoord bleef nee. Terwijl er wel betaald voor werd vanuit mijn contact. Hiertoe ben ik 2 zomers lang op vakantie gegaan met zomerbanden. Eenmaal naar zuid Frankrijk en eenmaal naar zuid Portugal. Dit gaf mij geen veilig gevoel en ik vond dat ook jammer dat Wittebrug niet met een oplossing kwam.

marlon westhuis / den hartogh

Weinig ervaring mee gehad aangezien ik alleen maar mails heb gehad wanneer de auto besteld was en wanneer die geleverd zou worden

Geen ervaring, niet nodig gehad afgelopen jaar

Prima, enkel jammer dat bandenwissel niet bij onderhoudsgarage kan terwijl dat bij andere auto's van onze zaak bij jullie dat wel mogelijk is. Was eerder ook toegezegd maar moest worden... Prima, enkel jammer dat bandenwissel niet bij onderhoudsgarage kan terwijl dat bij andere auto's van onze zaak bij jullie dat wel mogelijk is. Was eerder ook toegezegd maar moest worden teruggedraaid

Positieve ervaring, snel antwoord op vragen.

Non existing. Ik heb een prima contact met Wittebrug Volkswagen dealer / garage in Noordwijk, maar hoor noch zie ook maar iets van Wittebrug Lease

Matig tot slecht.

Geen. McDonald's leas een bedrijfsfiets voor mij.