I4talent

Prettig. Behulpzame medewerker,neemt de tijd om mij te helpen met knoppen op dashboard etc. Auto is netjes afgeleverd. Kleine aandachtpunt. De navigatiefunctie is nog niet geactiveerd. Een korte... Prettig. Behulpzame medewerker,neemt de tijd om mij te helpen met knoppen op dashboard etc. Auto is netjes afgeleverd. Kleine aandachtpunt. De navigatiefunctie is nog niet geactiveerd. Een korte uitleg zou perfect zijn.

Geoffrey

Altijd goede service gehad

Securo Beveiliging B.V.

Positief

Christiaan Hop / Heeyoo

Makkelijk om een auto te bestellen en het verdere bestelproces wordt goed begeleid door de medewerkers van Wittebrug.

Snel, goede service

Leslie Engelen, InAxtion BV

Zeer goed, nette en snelle levering, korte lijnen!

Lalieloe

Als mede- eigenaresse van Lalieloe ben ik enthousiast om mijn ervaring met Joost Kooreman va wittebrugLease te delen.
Onze zoektocht naar een solide mobiliteitsoplossing werd een prachtige...
Onze zoektocht naar een solide mobiliteitsoplossing werd een prachtige reis, gekenmerkt door aangenaam contact , aandachtig luisteren en uitstekend advies,tot aan de naadloze afhandeling van de leasecontracten.
Joost's uitspraak dat je na deze ervaring nooit meer anders wilt , bleek volledig waar te zijn.
Wittebruglease onderscheidt zich als de beste aanbieder met een uitzonderlijke klantgerichtheid.

De tevredenheid blijft hoog, bij vragen krijgen wij direct respons en snelle hulp.
Niet te vergeten de auto's zijn van topkwaliteit!
Onze waardering voor Joost Korenman en het hele team van Wittebruglease is dan ook een welverdiende10, met een dikke pluim!