Reviews

8.4 / 10
1114 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1114 Reviews

Jan De vos

6/10
(Bewerkt)

Goed


Monique Soesman

10/10

Zeer tevreden, mooi afgewerkt


MN

7/10
(Bewerkt)

Online bestelling geplaatst

Sterke punten

Goede service

Verbeterpunten of tips

Sneller leveren, maar op de website staat hier wel een vermelding over. Dit is dus geen verassing.


Eric Ter linde

10/10

Kliklijnen online besteld


Riemke Deinum-Tuinier

10/10

Keurig verzorgd

Sterke punten

Netjes ingepakt

Verbeterpunten of tips

Prima in orde


Boyd IJzelenberg

5/10

Geen schroeven en pluggen


Zito Zito

5/10

Product is ok. Levering kwam veel te laat en de klantenservice is slecht. Geven telkens aan dat het product is verstuurd, terwijl dat niet het geval is.

Reactie Wissellijstenhandel:

Hi Ravi,
Dank voor uw feedback. Wij zijn het helemaal met u eens! Het is op een paar vlakken totaal mis gegaan bij uw order.
Wij hebben zowel telefonisch als per email contact met u...
Hi Ravi,
Dank voor uw feedback. Wij zijn het helemaal met u eens! Het is op een paar vlakken totaal mis gegaan bij uw order.
Wij hebben zowel telefonisch als per email contact met u gezocht, echter tevergeefs en krijgen geen reactie.
Wellicht kunt u als u dit leest alsnog contact met ons opnemen, zodat we deze order, uw feedback en mogelijke oplossing kunnen bespreken samen.
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Signerie


A.

10/10

Vlot geleverd. Netjes stevig verpakt.


Leon Garcia

10/10

Supper snelle levering


Barbara Gerrits

2/10

Langere levertijd dan gezegd, bestelling kwam deels oningepakt en beschadigd aan. retourneren kost geld

Reactie Wissellijstenhandel:

Hi Barbara,
Dank voor uw feedback en wij snappen uw frustratie!
Hebben nog geprobeerd telefonisch en per email in contact met u te komen. Ook om u aan te bieden op onze kosten te...
Hi Barbara,
Dank voor uw feedback en wij snappen uw frustratie!
Hebben nog geprobeerd telefonisch en per email in contact met u te komen. Ook om u aan te bieden op onze kosten te retourneren. Echter geen reactie mogen ontvangen helaas!
Met vriendelijke groet,
Verkoopteam Signerie