Marco

Ik had mooie nieuwe schaatsen (viking) besteld (van bijna 400 euro) op zondag 7 februari 2021 (voorafgaand aan de ijsgroei richting donderdag/vrijdag/weekend 11/12/13/14 februari 2021). Levertijd... Ik had mooie nieuwe schaatsen (viking) besteld (van bijna 400 euro) op zondag 7 februari 2021 (voorafgaand aan de ijsgroei richting donderdag/vrijdag/weekend 11/12/13/14 februari 2021). Levertijd was 2 tot 4 dagen. Toen ik woensdag 10 februari 2021 nog niets hoorde (geen post nl bericht), appte ik en s'avond kreeg ik contact. Mijn schaatsen moesten nog bij Viking vandaan komen? (maar toen ik bestelde, waren de schaatsen op voorraad?) Maar goed, op vrijdag 12 februari 2021 kwamen ze alsnog dus ik dacht: ik kan lekker het weekend op mijn nieuwe "Vikings" schaatsen... En toen bleek dat de ijzers er niet bij zaten? Ik was zeer teleurgesteld (want hoe vaak is het nu winter in Nederland?)... Na weer contact te hebben gezocht per app en mail, werd de verontschuldiging aangeboden en ik zou zo snel mogelijk mijn ijzers ontvangen.... Uiteraard ging het op maandag dooien en op donderdag kreeg ik pas mijn ijzers.... (te laat en niet op natuurijs kunnen testen jammer genoeg). Wel zat er netjes een persoonlijk briefjes bij, wat ik zeer waardeer! Vandaar uiteindelijk toch de 4 sterren. Kortom: ik vind het een goede sportwinkel met persoonlijk goed contact. Wel jammer dat er twee fouten zijn gemaakt: niet op voorraad (terwijl de website dat wel aangaf) en te laat alsnog mijn ijzers geleverd om nog op natuurijs te kunnen schaatsen. Zover ik kan zien, zien de spullen er goed en netjes uit. Nu maar hopen dat als ik op de schaatsbaan kom, in ieder geval mijn Viking-schaatsen goed zijn .....

communicatie

Marianne

Prima!

Zeer snelle levering tijdens de schaats hoogtij dagen :-). Waren we heel blij mee.

Gewoon prima.

Lon

Prima geregeld

snelheid van leveren en slijpen

Boris van Rijt

Netjes op tijd geleverd met een persoonlijk bedankje van degene die het heeft ingepakt. Super!!

Gewoon zoals het hoort

Wouter

Product volgens omschrijving, dik in orde. Ik dacht dat ik geen bestelbevestiging had ontvangen, maar die bleek in mijn spambox te zijn gekomen.

Het leuke handgeschreven berichtje op de factuur!

Frederik

Snel

Gerben

Silvo Steenkamer

Ik bestelde een paar schaatsen in een tijd dat iedereen schaatsen bestelt. Ze waren op voorraad en ik kon ze nog voor het weekend op komen halen. Het ophalen zelf verliep wat hectisch, ze hadden het... Ik bestelde een paar schaatsen in een tijd dat iedereen schaatsen bestelt. Ze waren op voorraad en ik kon ze nog voor het weekend op komen halen. Het ophalen zelf verliep wat hectisch, ze hadden het er duidelijk erg druk mee. De schaatsen zelf waren prima en al geslepen, zodat ik er zo mee het ijs op kon.

Afspraken werden nagekomen.