Andre

Producten werden 1 dag later geleverd dan aangegeven op de site.

Er werd snel gereageerd op een vraag

Victor.

Goede ervaring.

Goede prijs en schaatsen gratis geslepen.

Richard

Top webshop met veel en mooie aanbiedingen

Annemarijn

Goede prijs, snel verstuurd en heldere communicatie. Er stond alleen wel dat mn schaatsen gerond en geslepen geleverd zouden worden, maar dat was helaas niet zo en moest ik nog laten doen.

Leuk dat ik er een handgeschreven kaartje bij kreeg!

Ronald Bernhard

Geen idee heb m'n aankoop nog niet ontvangen

Geen idee

M W

Great communication and service!!! Really helped me out for the Holidays when a particular item was no longer available.

Super friendly service and super fast delivery. They have a lifelong customer for sure!!!

Marco Rienstra

Zij verdienen een pluim.
Zij verdienen een pluim.
Ik had een paar skates besteld, maar die zouden alleen tijdens kantooruren in ontvangst kunnen worden genomen. De bezorger leverde echter alleen in de avonduren. Zij hebben alsnog met een andere vervoerder verzonden en hebben daarbij niet gewacht tot het eerste pakket terug was ontvangen. Klasse!

Klantvriendelijk.
Goed bereikbare klantenservice.

van den Broek

Goed en snelle levering goed product

Persoonlijk bericht op de pakbon

R.Verstraelen

Goede, snelle en vriendelijke service

Prijs, klantvriendelijk

Finn

Uitstekend !

Ondanks dat we alles digitaal doen , viel juist die persoonlijke notitie op de aankoop nota op . Ook al is het iets kleins word zeer gewaardeerd !