Paul

Slechte klantencontact, geen reactie email

Dylan

Door de drukte zou de levering 1 tot 14 dagen duren, geen probleem maar na een maand nog niks ontvangen.

After-sales per e-mail niet te bereiken en geen reactie. Telefonisch moeilijk doordat dit slechts 2 uur per dag kan.

G Hoogewerf

Zeer goed

Ben teruggebeld over bestelling vanwege eigen fout in bestelling.

Hoek

Verkopen is 1 maar service verlenen is net zo belangrijk. Omvormer is eind mei na 2 dagen stuk gegaan. Heb deze maar zelf aangemeld bij de leverancier als ik op winkelman had moeten wachten had ik... Verkopen is 1 maar service verlenen is net zo belangrijk. Omvormer is eind mei na 2 dagen stuk gegaan. Heb deze maar zelf aangemeld bij de leverancier als ik op winkelman had moeten wachten had ik nu nog niks! Bellen en mailen schiet niet op bij dit bedrijf. Tevens kreeg ik bijna na 2 maanden na aankoop de link van de btw teruggave. Die had ik allang gekregen op aandringen, aangezien dit ook op zich liet wachten

Zijn niet heel duur

Edwin

Bestelling is keurig geleverd, maar bleek niet compleet. Dit heb ik 2 maanden geleden gemeld, maar tot op heden geen enkele reactie gekregen.

Het meeste is geleverd

Gerard Sanders

Tot dusver zeer tevreden.

Snelle levering! Op maandag besteld > op dinsdag al bericht dat spullen klaar stonden > donderdag alles afgehaald. Een door mezelf vergeten LAN module werd nagezonden en was binnen 24u in huis. Er... Snelle levering! Op maandag besteld > op dinsdag al bericht dat spullen klaar stonden > donderdag alles afgehaald. Een door mezelf vergeten LAN module werd nagezonden en was binnen 24u in huis. Er is helaas weinig tot geen tijd voor advies/hulp mbt wat je nodig hebt. Huiswerk moet je dus zelf doen. De focus ligt duidelijk op snel kunnen leveren wat natuurlijk ook prima is, zeker in deze tijd. Nog geen ervaring vwb garantie gevallen.

Johan Langen

Prima contact.

Snelle levering.

ÉDH-Elektra

Top bedrijf. Snelle leveringen en goeie service. Wel wat duurder dan andere bedrijven.

Communicatie en service

Harold

Vlot geholpen

Communicatie

Langens

Ik wacht inmiddels al 56 dagen op mijn bestelling terwijl buiten het zonnetje vrolijk schijnt. Ik kan de andere negatieve reviews hier beamen: Winkelman reageert niet op email en is telefonisch... Ik wacht inmiddels al 56 dagen op mijn bestelling terwijl buiten het zonnetje vrolijk schijnt. Ik kan de andere negatieve reviews hier beamen: Winkelman reageert niet op email en is telefonisch vrijwel niet te bereiken.

Als je de klantenservice eenmaal te spreken krijgt, houden ze je aan het lijntje; ze hebben geen inzicht in voorraadstatus (zeggen ze), kunnen niet aangeven waarom het zo lang duurt en ook geen indicatie geven van levertijd. Standaard antwoord: "Weet ik niet, ik ga het intern navragen".

Hopelijk ben ik niet opgelicht maar ik heb er geen goed gevoel bij. Advies: hier niet bestellen!

Duidelijke website