PV installatie

Waardeloze communicatie, onbetrouwbaar zaken doen

Ik heb ze niet ontdekt

El Rudo

Gevonden door de gewenste combinatie van panelen, microinverter en montagespullen voor een redelijke prijs.
Ze hebben het druk genoeg, waardoor telefonisch soms lastig bereikbaar, wel goed advies.
De productinformatie op de website is minimaal, als ze dit beter voor elkaar hebben zitten ze ook niet de hele dag aan de telefoon lijkt me.
Al met al een prima set kunnen plaatsen.

goed assortiment voor een redelijke prijs, levering correct en snel.

Savelkoul j N a.a.m g

Erg onserieus bedrijf dat nog niet eens een antwoord geeft op mails, enkel voor de verkoop zijn ze bereikbaar,voor mij is dit een totaal waardeloos bedrijfje want communicatie is héél belangrijk en... Erg onserieus bedrijf dat nog niet eens een antwoord geeft op mails, enkel voor de verkoop zijn ze bereikbaar,voor mij is dit een totaal waardeloos bedrijfje want communicatie is héél belangrijk en niet communiceren vóór de aankoop zegt al voldoende over de service achteraf ....en ik ben niet de enige die zo denkt over Winkelman.

Géén enkele

Henk

Snelle levering, goede prijzen, breed assortiment

goed advies

Dennis

Zeer tevreden

snelle levering en installatie

F. Joosten

Zolang je een grote bestelling doet bij Winkelman Zonnepanelen is alles prima uit ervaring.

Heb er voor een paar projectjes 3 keer zonnepanelen besteld en ook aangeraden bij diverse familieleden. Bij de laatste bestelling echter waren een aantal verkeerde eindklemmen meegeleverd (te hoog). Ik heb daar eindeloos mails over gestuurd, waarop ik maar geen antwoord krijg (nog steeds niet).

Ook heb ik een kleine nabestelling gedaan om op een platdak constructie 1 paneel extra te kunnen leggen. Een kleine bestelling dus van 125 euro. Echter kreeg ik deze levering maar niet. Ik heb deze levering uiteindelijk 2 weken later ontvangen (ik moest daarvoor rechtstreeks gaan mailen Libra energy (de leverancier van Winkelman), Toen ik de zending uiteindelijk kreeg helaas met daarin een verkeerd onderdeel.

Ik heb nog geen antwoord gehad op deze mail. De telefoon was gisteren in gesprek toen ik probeerde te bellen

De service is bedroevend, en dan met name voor de kleinere bestellingen.

Grote voorraad en scherpe prijzen.

Arie

Scherpe prijzen en snelle levering

Goedkoop, telefonisch verkoopadvies

D Wolfert

Materialen allemaal super, maar nu al weken een probleem met mij wifi, communicatie in eerste instantie prima, maar met de WiFi kaart 2 tot 3 weken niets vernomen, achter de schermen waren ze er wel... Materialen allemaal super, maar nu al weken een probleem met mij wifi, communicatie in eerste instantie prima, maar met de WiFi kaart 2 tot 3 weken niets vernomen, achter de schermen waren ze er wel mee aan het werk, maar naar mij helaas geen reactie. Uiteindelijk allemaal goed opgelost, kaartje is binnen, hopelijk hiermee mijn problemen opgelost.

Snelle levering, naleveren van spullen ook goed

Pierre de Jong

Leveren op de afgesproken datum.