R Coster

Wij hebben 2 maanden geleden zonnepanelen en Micro omvormers gekocht. Levering was keurig en correct afgehandeld en hier geen klagen over.
Echter bleek er al een Micro omvormer defect te zijn...
Echter bleek er al een Micro omvormer defect te zijn na 2 dagen in gebruik. Dit kan helaas gebeuren bij elektronica. Maar na een telefoontje te plegen moesten wij een e-mail sturen met de juiste gegevens vd omvormer, zelf na een paar dagen later gebeld of dit zo in orde was toen bleek er niet voldoende informatie van dit door mij aangeleverd te zijn ( jammer dat ik hier zelf voor moet bellen !!!!)
Na een aantal weken maar weer gebeld hoe het ervoor staat ( krijg wederom niets te horen van Winkelman Zonnepanelen en moet hier zelf om vragen !!!!)
Dit 4 keer gedaan en inmiddels 6 a 7 weken verder en nog steeds niet gehoord uit hun zelf en er gebeurt ook helemaal niets !!!
Nu kreeg ik te horen dat dit normaal was bij hun!
Ik ben dit totaal niet gewend en tenminste een telefoontje of mailtje uit hun eigen beweging zou geen kwaad kunnen dacht ik !
Weet inmiddels nog steeds niets maar ik kreeg wel te horen dat de omvormers op zijn ( uitverkocht ) Het gaat om het merk APS Micro omvormer.
Denk dat ik wel even kan wachten aangezien ze sowieso geen andere omvormers op voorraad hebben volgens het laatste telefoon gesprek.
Zijn erg slecht bereikbaar trouwens. En ook kortaf helaas.
Zeer slechte service van dit bedrijf en ik zou het niet aanbevelen ( althans als garantie niet belangrijk is)
Een zeer ontevreden klant en laat het niet bij als dit langer zo doorgaat.

Was de prijs maar die zijn ook al omhoog gestegen blijkt

Patrick Fokker

Bestelling geplaatst en meteen betaald, levering zou binnen 3 dagen zijn want op voorraad! Echter melding gekregen dat door drukte er vertraging is met leveren, kon ik mee leven. Echter na 10 dagen... Bestelling geplaatst en meteen betaald, levering zou binnen 3 dagen zijn want op voorraad! Echter melding gekregen dat door drukte er vertraging is met leveren, kon ik mee leven. Echter na 10 dagen wachten order uit het niets gecanceld met de mededeling dat ze alleen kunnen leveren bij meebestelling van 12 zonnepanelen! Dat stond op hun webshop tijdens de bestelling nergens vermeld! 🤬
Geld zou direct terug gestort worden, echter nog niks ontvangen! Oplichters!!

Mooie beloftes, maar niet waar kunnen maken!

Eddie

Wel verkopen , maar 0,0 service verlening op defecte apparatuur welke onder de garantie valt, je moet je er zelf maar mee redden en contact leggen met de fabrikant.....

helaas maar 1 , en dat zijn de scherpe prijzen

prive

In een woord waardeloos

prive

In december offerte aangevraagd. 1 maand gewacht en nogmaals aangevraagd. Weer tevergeefs gewacht. toen maar op bezoek bij Winkelman. ons werd verzekerd dat de offerte na het weekend meteen werd... In december offerte aangevraagd. 1 maand gewacht en nogmaals aangevraagd. Weer tevergeefs gewacht. toen maar op bezoek bij Winkelman. ons werd verzekerd dat de offerte na het weekend meteen werd behandeld. dit is 2 maand geleden, en u raad het al. nog steeds geen taal of teken van winkelman.

Tom

Ik heb een aantal onderdelen voor mijn zonnepanelen set besteld. Deze waren binnen twee dagen binnen. Helaas zat er op een klem wat schade en hadden ze een 5 aderige i.p.v. een 3 aderige stekker... Ik heb een aantal onderdelen voor mijn zonnepanelen set besteld. Deze waren binnen twee dagen binnen. Helaas zat er op een klem wat schade en hadden ze een 5 aderige i.p.v. een 3 aderige stekker opgestuurd. Ik heb het bedrijf direct gemaild maar na twee weken nog geen reactie. Bellen kan alleen tussen 14:00 en 16:00 uur als ik werk. En toen ik belde bleef ik maar beller nr 3. Zonder de stekker en klem kan ik mijn zonnepanelen helaas maar niet plaatsen. Voor zo'n klein foutje zou je verwachten dat het snel wordt afgehandeld.

Leveren in eerste instantie snel.

Doppenberg

Duidelijke website en vriendelijk personeel

Y.I. IJlstra-Keep

Snelle en correcte levering.
Echter, het gratis monitoring portaal enphase voeren ze niet uit.
Na meerdere telefoontjes en mails nog steeds niet gebeurd.

Voor levering zou ik...
Snelle en correcte levering.
Echter, het gratis monitoring portaal enphase voeren ze niet uit.
Na meerdere telefoontjes en mails nog steeds niet gebeurd.

Voor levering zou ik bedrijf aanbevelen.
Voor “after sales” niet.

Carel Schilders

2 keer flinke set besteld

snelle levering en goede prijzen

Joost K

Goede leverancier voor de doe-het-zelver

Goed assortiment, scherpe prijzen, snelle levering