ray

Geen reactie op offertes en mail

goedkoop

M. van der Linden

Slechte service en reageren niet op mails. Bestelling was niet compleet ten opzichte van wat er op de website weergegeven wordt. Wanneer je dit aangeeft wordt er bijdehand geantwoord en kan je het... Slechte service en reageren niet op mails. Bestelling was niet compleet ten opzichte van wat er op de website weergegeven wordt. Wanneer je dit aangeeft wordt er bijdehand geantwoord en kan je het zelf oplossen. Prijs is goed, service alleen slecht...

Prijs

Bolle

Ik heb een bestelling bij Winkelman gedaan voor een PV-installatie. Ik bleek nog wat extra materiaal nodig te hebben en ben daarvan keurig telefonisch op de hoogte gesteld en daarbij is de... Ik heb een bestelling bij Winkelman gedaan voor een PV-installatie. Ik bleek nog wat extra materiaal nodig te hebben en ben daarvan keurig telefonisch op de hoogte gesteld en daarbij is de bestelling gelijk aangepast.

De levering liet echter op zich wachten, echter na telefonisch contact werd de bestelling keurig door de eigenaar met privé-vervoer afgeleverd. (Ik had aangegeven dat een grote vrachtwagen moeilijk de straat in en uit kon). Bij het installeren(zelf) bleken er helaas te weinig balastblokken geleverd. Gebeld (en nog een keer achteraan gebeld) waarna ik ze kon afhalen in Hengelo.

Communicatie is dus helaas niet hun sterkste kant. Als je belooft terug te bellen dan hoor je dat te doen en dat kost ze een ster. Een goede communicatie zou juist onderscheidend zijn in positieve zin. Maar bij hoeveel instanties/bedrijven gaat dat wel goed ?

Echter toch uiteindelijk goed geregeld en tevreden zonlicht aan het omzetten :-)

prijstechnisch scherp
veel voorraad /aanbod
bestelling wordt gecontroleerd
bereidheid voor de klant een stapje extra te doen

L B

Waardeloze service.
Waardeloze service.
Drie micro omvormers YC1000 van APS en 12 zonnepanelen van Canadian Solar besteld. Verzending prima en zelfs nog nagebeld met een checkvraag. Installatie zelf gedaan en ging voorspoedig. Na 3 weken blijkt helaas 1 van de drie micro omvormers het begeven te hebben. De andere 2 functioneren nog prima. Dan blijkt Winkelman ineens volledig onbereikbaar via mail en telefoon. Mail wordt genegeerd en als je belt beland je in een wachtrij met 3 mensen voor je. De eerste 2 doen er ongeveer 10 minuten over. De laatste duurt nu al 45 minuten... Helaas blijkt dat nabellen bij een bestelling een standaard trucje van Winkelman te zijn. Als je hem echt nodig hebt geeft hij niet thuis. Bestel niets bij deze zaak tenzij U zin heeft in een juridisch traject als er iets tegenzit.

Helaas niet aanwezig

PV installatie

Waardeloze communicatie, onbetrouwbaar zaken doen

Ik heb ze niet ontdekt

El Rudo

Gevonden door de gewenste combinatie van panelen, microinverter en montagespullen voor een redelijke prijs.
Ze hebben het druk genoeg, waardoor telefonisch soms lastig bereikbaar, wel goed advies.
De productinformatie op de website is minimaal, als ze dit beter voor elkaar hebben zitten ze ook niet de hele dag aan de telefoon lijkt me.
Al met al een prima set kunnen plaatsen.

goed assortiment voor een redelijke prijs, levering correct en snel.

Savelkoul j N a.a.m g

Erg onserieus bedrijf dat nog niet eens een antwoord geeft op mails, enkel voor de verkoop zijn ze bereikbaar,voor mij is dit een totaal waardeloos bedrijfje want communicatie is héél belangrijk en... Erg onserieus bedrijf dat nog niet eens een antwoord geeft op mails, enkel voor de verkoop zijn ze bereikbaar,voor mij is dit een totaal waardeloos bedrijfje want communicatie is héél belangrijk en niet communiceren vóór de aankoop zegt al voldoende over de service achteraf ....en ik ben niet de enige die zo denkt over Winkelman.

Géén enkele

Henk

Snelle levering, goede prijzen, breed assortiment

goed advies

Dennis

Zeer tevreden

snelle levering en installatie

F. Joosten

Zolang je een grote bestelling doet bij Winkelman Zonnepanelen is alles prima uit ervaring.

Heb er voor een paar projectjes 3 keer zonnepanelen besteld en ook aangeraden bij diverse familieleden. Bij de laatste bestelling echter waren een aantal verkeerde eindklemmen meegeleverd (te hoog). Ik heb daar eindeloos mails over gestuurd, waarop ik maar geen antwoord krijg (nog steeds niet).

Ook heb ik een kleine nabestelling gedaan om op een platdak constructie 1 paneel extra te kunnen leggen. Een kleine bestelling dus van 125 euro. Echter kreeg ik deze levering maar niet. Ik heb deze levering uiteindelijk 2 weken later ontvangen (ik moest daarvoor rechtstreeks gaan mailen Libra energy (de leverancier van Winkelman), Toen ik de zending uiteindelijk kreeg helaas met daarin een verkeerd onderdeel.

Ik heb nog geen antwoord gehad op deze mail. De telefoon was gisteren in gesprek toen ik probeerde te bellen

De service is bedroevend, en dan met name voor de kleinere bestellingen.

Grote voorraad en scherpe prijzen.