prive

In een woord waardeloos

prive

In december offerte aangevraagd. 1 maand gewacht en nogmaals aangevraagd. Weer tevergeefs gewacht. toen maar op bezoek bij Winkelman. ons werd verzekerd dat de offerte na het weekend meteen werd... In december offerte aangevraagd. 1 maand gewacht en nogmaals aangevraagd. Weer tevergeefs gewacht. toen maar op bezoek bij Winkelman. ons werd verzekerd dat de offerte na het weekend meteen werd behandeld. dit is 2 maand geleden, en u raad het al. nog steeds geen taal of teken van winkelman.

Tom

Ik heb een aantal onderdelen voor mijn zonnepanelen set besteld. Deze waren binnen twee dagen binnen. Helaas zat er op een klem wat schade en hadden ze een 5 aderige i.p.v. een 3 aderige stekker... Ik heb een aantal onderdelen voor mijn zonnepanelen set besteld. Deze waren binnen twee dagen binnen. Helaas zat er op een klem wat schade en hadden ze een 5 aderige i.p.v. een 3 aderige stekker opgestuurd. Ik heb het bedrijf direct gemaild maar na twee weken nog geen reactie. Bellen kan alleen tussen 14:00 en 16:00 uur als ik werk. En toen ik belde bleef ik maar beller nr 3. Zonder de stekker en klem kan ik mijn zonnepanelen helaas maar niet plaatsen. Voor zo'n klein foutje zou je verwachten dat het snel wordt afgehandeld.

Leveren in eerste instantie snel.

Doppenberg

Duidelijke website en vriendelijk personeel

Y.I. IJlstra-Keep

Snelle en correcte levering.
Echter, het gratis monitoring portaal enphase voeren ze niet uit.
Na meerdere telefoontjes en mails nog steeds niet gebeurd.

Voor levering zou ik...
Snelle en correcte levering.
Echter, het gratis monitoring portaal enphase voeren ze niet uit.
Na meerdere telefoontjes en mails nog steeds niet gebeurd.

Voor levering zou ik bedrijf aanbevelen.
Voor “after sales” niet.

Carel Schilders

2 keer flinke set besteld

snelle levering en goede prijzen

Joost K

Goede leverancier voor de doe-het-zelver

Goed assortiment, scherpe prijzen, snelle levering

Ramon Coster

Super goede en correcte afhandeling
Nemen de tijd voor je als je vragen heb.
Goede prijzen en de juiste producten.
Echte aanrader

Goede service en mooie prijzen

A Brilhuis

Keurig geholpen

Doen wat ze zeggen

Erik Zinken

Bestelling wordt snel geleverd, ik had ook een vraag gesteld maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Maar als je snel en goed iets geleverd wil hebben is het een prima bedrijf.

snelle levering