Langens

Ik wacht inmiddels al 56 dagen op mijn bestelling terwijl buiten het zonnetje vrolijk schijnt. Ik kan de andere negatieve reviews hier beamen: Winkelman reageert niet op email en is telefonisch... Ik wacht inmiddels al 56 dagen op mijn bestelling terwijl buiten het zonnetje vrolijk schijnt. Ik kan de andere negatieve reviews hier beamen: Winkelman reageert niet op email en is telefonisch vrijwel niet te bereiken.

Als je de klantenservice eenmaal te spreken krijgt, houden ze je aan het lijntje; ze hebben geen inzicht in voorraadstatus (zeggen ze), kunnen niet aangeven waarom het zo lang duurt en ook geen indicatie geven van levertijd. Standaard antwoord: "Weet ik niet, ik ga het intern navragen".

Hopelijk ben ik niet opgelicht maar ik heb er geen goed gevoel bij. Advies: hier niet bestellen!

Duidelijke website

Black lake

Fijne website en bestelling geplaatst de communicatie verloopt prima en fijne producten echt een aanrader

Open en eerlijk.

Black lake

Fijne site om bestellingen te plaatsen voor de zelflegger. Prima communicatie

Open en eerlijk met duidelijke afspraken

J. T.

Voorraad en prijzen zijn in deze tijd prima.
Levertijd te lang (10-14 dagen)
Levering onbetrouwbaar (andere dag dan aangekondigd)
Verspilling van verpakking (3 grote dozen met weinig...
Voorraad en prijzen zijn in deze tijd prima.
Levertijd te lang (10-14 dagen)
Levering onbetrouwbaar (andere dag dan aangekondigd)
Verspilling van verpakking (3 grote dozen met weinig inhoud)
Communicatie slecht (wachttijd telefoon standaard +30 min. Op mails wordt niet gereageerd)
Overigens werd op mail over probleem achter de schermen wel actie ondernomen. Het probleem werd binnen ongeveer 1 week opgelost.

Scherpe prijzen en voldoende voorraad op website.

M. Buijs

Geen reactie/geen tijd voor de klant

Prijs

Jaap

Retour geleverde materialen worden niet gecrediteerd en er wordt niet gereageerd. Diverse onbeantwoorde mails en telefonisch ook niet te bereiken. Ronduit waardeloos bedrijf.

Geld incasseren en daarna onbereikbaar.

Evert

Soms ga je ten onder aan je eigen succes

Tijd rekken.....

R Coster

Wij hebben 2 maanden geleden zonnepanelen en Micro omvormers gekocht. Levering was keurig en correct afgehandeld en hier geen klagen over.
Echter bleek er al een Micro omvormer defect te zijn...
Echter bleek er al een Micro omvormer defect te zijn na 2 dagen in gebruik. Dit kan helaas gebeuren bij elektronica. Maar na een telefoontje te plegen moesten wij een e-mail sturen met de juiste gegevens vd omvormer, zelf na een paar dagen later gebeld of dit zo in orde was toen bleek er niet voldoende informatie van dit door mij aangeleverd te zijn ( jammer dat ik hier zelf voor moet bellen !!!!)
Na een aantal weken maar weer gebeld hoe het ervoor staat ( krijg wederom niets te horen van Winkelman Zonnepanelen en moet hier zelf om vragen !!!!)
Dit 4 keer gedaan en inmiddels 6 a 7 weken verder en nog steeds niet gehoord uit hun zelf en er gebeurt ook helemaal niets !!!
Nu kreeg ik te horen dat dit normaal was bij hun!
Ik ben dit totaal niet gewend en tenminste een telefoontje of mailtje uit hun eigen beweging zou geen kwaad kunnen dacht ik !
Weet inmiddels nog steeds niets maar ik kreeg wel te horen dat de omvormers op zijn ( uitverkocht ) Het gaat om het merk APS Micro omvormer.
Denk dat ik wel even kan wachten aangezien ze sowieso geen andere omvormers op voorraad hebben volgens het laatste telefoon gesprek.
Zijn erg slecht bereikbaar trouwens. En ook kortaf helaas.
Zeer slechte service van dit bedrijf en ik zou het niet aanbevelen ( althans als garantie niet belangrijk is)
Een zeer ontevreden klant en laat het niet bij als dit langer zo doorgaat.

Was de prijs maar die zijn ook al omhoog gestegen blijkt

Patrick Fokker

Bestelling geplaatst en meteen betaald, levering zou binnen 3 dagen zijn want op voorraad! Echter melding gekregen dat door drukte er vertraging is met leveren, kon ik mee leven. Echter na 10 dagen... Bestelling geplaatst en meteen betaald, levering zou binnen 3 dagen zijn want op voorraad! Echter melding gekregen dat door drukte er vertraging is met leveren, kon ik mee leven. Echter na 10 dagen wachten order uit het niets gecanceld met de mededeling dat ze alleen kunnen leveren bij meebestelling van 12 zonnepanelen! Dat stond op hun webshop tijdens de bestelling nergens vermeld! 🤬
Geld zou direct terug gestort worden, echter nog niks ontvangen! Oplichters!!

Mooie beloftes, maar niet waar kunnen maken!

Eddie

Wel verkopen , maar 0,0 service verlening op defecte apparatuur welke onder de garantie valt, je moet je er zelf maar mee redden en contact leggen met de fabrikant.....

helaas maar 1 , en dat zijn de scherpe prijzen