Frits Johanningmeijer

Wij hebben onze zonnepanelen en toebehoren bij Winkelman gekocht. Het bestelproces ging prima. We wisten dat ze op vakantie waren dus was het even wachten op onze bestelling. de wee van19 augustus... Wij hebben onze zonnepanelen en toebehoren bij Winkelman gekocht. Het bestelproces ging prima. We wisten dat ze op vakantie waren dus was het even wachten op onze bestelling. de wee van19 augustus werd alles geleverd. PS dit dachten we. tijdens installatie kwamen wijer achter dat bij het inpakken toch niet alles geleverd was. Ik heb hierbijcontact gezocht per email en telefonisch. Het is duidelijk dat heel nederland zonnepanelen wil hebben dus deze communitie werd wel even een puntje van aandacht. ( Maar waar haal je zo snel extra handjes vandaan..) Na een 2de telefoontje zou ik eind van de dag worden gebeld. Men kwam de afspraak na,en tegen 18 uur kon de meneer van winkelman me vertellen dat alles netjes werd nageleverd de volgende dag stond de eerste bezorger voor de deur en vandaag mogen we de overige spullen ontvangen.
In deze bijzonder drukke dagen toch een goed gevoel aan Winkelman overgehouden.
denk je wel van een klant uit Sint Maarten (NH)

De prijs van de producten. en het assortiment.

Paul

Slechte klantencontact, geen reactie email

Dylan

Door de drukte zou de levering 1 tot 14 dagen duren, geen probleem maar na een maand nog niks ontvangen.

After-sales per e-mail niet te bereiken en geen reactie. Telefonisch moeilijk doordat dit slechts 2 uur per dag kan.

G Hoogewerf

Zeer goed

Ben teruggebeld over bestelling vanwege eigen fout in bestelling.

Hoek

Verkopen is 1 maar service verlenen is net zo belangrijk. Omvormer is eind mei na 2 dagen stuk gegaan. Heb deze maar zelf aangemeld bij de leverancier als ik op winkelman had moeten wachten had ik... Verkopen is 1 maar service verlenen is net zo belangrijk. Omvormer is eind mei na 2 dagen stuk gegaan. Heb deze maar zelf aangemeld bij de leverancier als ik op winkelman had moeten wachten had ik nu nog niks! Bellen en mailen schiet niet op bij dit bedrijf. Tevens kreeg ik bijna na 2 maanden na aankoop de link van de btw teruggave. Die had ik allang gekregen op aandringen, aangezien dit ook op zich liet wachten

Zijn niet heel duur

Edwin

Bestelling is keurig geleverd, maar bleek niet compleet. Dit heb ik 2 maanden geleden gemeld, maar tot op heden geen enkele reactie gekregen.

Het meeste is geleverd

Gerard Sanders

Tot dusver zeer tevreden.

Snelle levering! Op maandag besteld > op dinsdag al bericht dat spullen klaar stonden > donderdag alles afgehaald. Een door mezelf vergeten LAN module werd nagezonden en was binnen 24u in huis. Er... Snelle levering! Op maandag besteld > op dinsdag al bericht dat spullen klaar stonden > donderdag alles afgehaald. Een door mezelf vergeten LAN module werd nagezonden en was binnen 24u in huis. Er is helaas weinig tot geen tijd voor advies/hulp mbt wat je nodig hebt. Huiswerk moet je dus zelf doen. De focus ligt duidelijk op snel kunnen leveren wat natuurlijk ook prima is, zeker in deze tijd. Nog geen ervaring vwb garantie gevallen.

Johan Langen

Prima contact.

Snelle levering.

ÉDH-Elektra

Top bedrijf. Snelle leveringen en goeie service. Wel wat duurder dan andere bedrijven.

Communicatie en service

Harold