Jack Beurskens

Vorig jaar in de showroom geweest en super te woord gestaan, mooie offerte gehad voor een vloer in ons nieuwe appartement ,helaas toch gekozen voor een ander soort vloer maar dit ligt niet aan... Vorig jaar in de showroom geweest en super te woord gestaan, mooie offerte gehad voor een vloer in ons nieuwe appartement ,helaas toch gekozen voor een ander soort vloer maar dit ligt niet aan Willem Betonvloeren

Oedipus Brewing

Goede communicatie/kwaliteit

Richard

Vloer laten storten en vlinderen door Willem Betonwerken. Van offerte aanvraag tot eindresultaat super tevreden.

Vleeschhouwerij Zetten

- Meedenkend
- Oplossend
- Nog nooit zo’n goede vloer gehad in de slagerij.
- Past bij ieder interieur

A Boogaard

Voor ons kantoor aan huis heeft Willem Betonwerken een prachtige antracietvloer geleverd. Het storten was zo gebeurd. En rond een uur of 6 was ook de vloer klaar. Geweldig resultaat. Aanrader!

Stam Totaalbouw

Zeer goed en vertrouwelijk bedrijf met 1 doel top kwaliteit leveren

J.H. van Beem

Tevreden over het verloop van aanvraag tot uitvoering. Uitvoering werkt correct.
Resultaat is erg mooi.
We zijn er erg blij mee. Dankjewel dame en heren??.

Christa Letink / Lasu Betonvloeren

Fijn proffesioneel bedrijf met vakkundige mensen die een mooi stukje vakwerk afleveren.

Johan speijers

Zeer fijne samenwerking

Tanja

Wij zijn ontzettend blij met onze woonbeton vloer. Contact met Willem Designvloeren is altijd heel makkelijk geweest en het bedrijf heeft heel vriendelijk en behulpzame mensen in dienst.