Marco Prince

Geweldige begeleiding van bemiddeling tot uiteindelijke verkoop!!!

h bemelmans

Mijn auto is verkocht voor meer dan de inruil prijs bij de dealer.

Soufiane Hamdach

Zeer tevreden super goed geholpen door sven bedrijf zeker aanrader contact persoon ook zeker aanrader

Edwin

Boven verwachting.

Jeroen Petri

Ben tevreden hoe het gegaan is met onderhandelen , de prijs en hoe het opgehaald is , SUPER .

Sobryan Tan-A-Kiam

Top bedrijf!! Voorwaarden woorden duidelijk uitgelegd.

Jaap Dirk Bosscher

Snelle correcte en betrouwbare wijze van verkoop van onze tweede auto

Dirk Stam

Klantvriendelijk geholpen,duidelijke uitleg en snelle afhandeling. Attent dat ik werd terug gebeld en ook uitleg gekregen als ik niet het geboden bedrag zou krijgen. Gewoon top.

Jacques Tilburgs

Direct na dat ik mijn auto aangeboden had, werd ik gebeld door een medewerker. Dit was een helder en prettig gesprek, waarin uitgelegd werd hoe de eventuele verkoop zou gaan verlopen. Toen ik een... Direct na dat ik mijn auto aangeboden had, werd ik gebeld door een medewerker. Dit was een helder en prettig gesprek, waarin uitgelegd werd hoe de eventuele verkoop zou gaan verlopen. Toen ik een principe akkoord had met een autobedrijf werd ik door de medewerker hierin goed geadviseerd wat wel of niet te doen.
Toen ik mijn auto verkocht had, werd ik weer gebeld door de medewerker met de vraag hoe de verkoop was gegaan.
Zoveel service had ik niet verwacht. Ik kan het daarom ook aan iedereen die zijn of haar auto wil verkopen aanraden.