Joep Leijtens

Ik werd netjes te woord gestaan door Bram, we hebben een aantal vragen doorlopen en zei ik ga gelijk voor je aan de slag binnen 2 uur terug gebeld door Bram dat hij 1 verkoper aan de andere kant... Ik werd netjes te woord gestaan door Bram, we hebben een aantal vragen doorlopen en zei ik ga gelijk voor je aan de slag binnen 2 uur terug gebeld door Bram dat hij 1 verkoper aan de andere kant van de lijn had. na 1 overeenkomst met de verkoopprijs auto verkocht.

Bram heel erg bedankt.

Groetjes Joep Leijtens.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

We geven de complimenten graag door aan Bram, mooi om te horen dat u zo goed geholpen bent met de verkoop van uw auto!

Hans Verhoeven

Hier was de volhouder wint van toepassing, eerste aanbod was veel te laag, maar uiteindelijk hebben ze toch een juiste koper gevonden

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi om te zien dat volhouden u ook echt een succesvolle verkoop heeft opgeleverd. Er is altijd ruimte voor gesprek en feedback, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn. Een volgende keer staan... Mooi om te zien dat volhouden u ook echt een succesvolle verkoop heeft opgeleverd. Er is altijd ruimte voor gesprek en feedback, zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn. Een volgende keer staan wij graag weer voor u klaar!

Daily Movement Express

Top service

Danielle Bigot

Niet opdringerig, alles werd keurig bevestigd met duidelijke uitleg wat ik moest aanleveren. En een heel aardige meneer die ‘m kwam halen!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles tot in de puntjes geregeld is voor u. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Jeroen

Proactief, snel en zeer netjes geregeld. En dat met een goede prijs voor mijn auto.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles netjes geregeld is en wij uw auto voor een goede prijs konden verkopen.

Herman Buitenhuis

Perfect

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn dat alles perfect verlopen is, wij zijn blij met deze perfecte score en waardering!

E. v. Sp

Snel, duidelijk en no nonsens

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi om te horen dat alles snel en duidelijk verlopen is.

Marc Gruters

Geweldige en erg goede ervaring met dit verkoopteam. Prettige communicatie met Rachid en snel kunnen handelen en onze auto kunnen verkopen

Sean De jongste

Vlot en netjes

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles vlot en netjes verlopen is en wij u konden helpen met het verkopen van uw auto.