Ruiter

Zeer goed geholpen door Dylan

Dennis

Afhandeling was verder goed en snel. Wel paar keer gebeld maar kreeg ze niet te pakken via mail wel snel antwoord

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat u ons niet goed te pakken heeft kunnen krijgen. Uiteraard fijn dat het toch goed gelukt is om de auto via onze service te verkopen. We gaan de... Dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat u ons niet goed te pakken heeft kunnen krijgen. Uiteraard fijn dat het toch goed gelukt is om de auto via onze service te verkopen. We gaan de feedback over onze bereikbaarheid absoluut meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Nogmaals bedankt.

P.van Opijnen

Alles volgens afspraak geregeld en vriendelijke mensen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review en de goeie score van een 10. Ook een volgende keer zijn we u graag weer van dienst.

Petra

Zeer professioneel en uitermate vriendelijk geholpen door Dylan. Begripvol was de deal zeer snel geregeld. Dankjewel Dylan

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review! Goed om te lezen dat alles via Dylan goed is verlopen, we geven het graag aan hem door.

Erik Brouwer

Zeer snelle reactie en verkoop.
Keurig afgehandeld.

R de Neuve

Netjes afgehandeld ben zeer tevreden .

Ashwin

Prima prijs verkocht. Netjes begeleid tot het laatste details top dank jullie wel!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat het tot in de laatste details goed is verlopen en natuurlijk heel graag gedaan!

Habets

Snel contact , snel verkocht

Alex

Goede ervaring mijn Toyota yaris 1,5 hybrid was binnen no time verkocht , bied prijs was redelijk en ben dus in zee gegaan

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Alex, dank u wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen.