Mark Vernooij

Ontzettend tevreden met de service en snelheid van de verkoop.

Bos/hoekstra

Super aardige vent die Richard. Zonder hem was alles niet gelukt!

Hans

Een zeer goede ervaring met dit bedrijf.
De monteur heeft de auto bekeken, en was tevreden.
De auto was in de staat zoals mondeling was aangegeven.
Autohuis GM uit Hengelo betaalde de...
Een zeer goede ervaring met dit bedrijf.
De monteur heeft de auto bekeken, en was tevreden.
De auto was in de staat zoals mondeling was aangegeven.
Autohuis GM uit Hengelo betaalde de prijs die was afgesproken.
Betaling en vrijwaring direct geregeld.
Top!!!!!!!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super fijn om te horen dat alles top geregeld is! Dat horen we graag en wellicht kunnen wij u in de toekomst weer ondersteunen en onze service verlenen.

Ooms

Allemaal prima geregeld. Dank Richard!

Henny Altena

Mijn auto aangeboden via wijkopenautos en na een paar biedingen een verkoopafspraak op de klokkenbergweg in Amsterdam. Na een proefrit en een half uurtje keuring kreeg ik de definitieve prijs door.... Mijn auto aangeboden via wijkopenautos en na een paar biedingen een verkoopafspraak op de klokkenbergweg in Amsterdam. Na een proefrit en een half uurtje keuring kreeg ik de definitieve prijs door. Deze scheelde niet veel dan de internetprijs die ik aangeboden kreeg. Ik ben keurig geholpen en dik tevreden met de prijs die voor mijn auto heb gekregen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dag Henny,
Dag Henny,
Dank voor deze uitgebreide review en fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad, wij zijn echter Wijkopenuwautowel.nl, dus uw woorden zijn niet voor ons platform bedoeld. Desalniettemin vinden wij het fijn om mooie woorden over een concurrent/ collega platform te horen en heeft u uw auto succesvol kunnen verkopen. En wat ons betreft is dat het allerbelangrijkste ... Uw auto verkopen en een goede service ontvangen die u vervolgens met veel plezier beloont met een mooie review.

Kees

Snel!! Binnen 2 uur de auto verkocht.
Correct!! Alles goed op papier en duidelijke uitleg.
Afhandeling en nazorg: TOP!!!
Richard, bedankt en vast en zeker tot een volgende x. Snel!! Binnen 2 uur de auto verkocht.
Correct!! Alles goed op papier en duidelijke uitleg.
Afhandeling en nazorg: TOP!!!
Richard, bedankt en vast en zeker tot een volgende x.
Kees uit Emmen

Frank

Soepel verlopen, netjes begeleid in dit traject

Klonne

Snel makkelijk afgehandeld