Petra

Zeer professioneel en uitermate vriendelijk geholpen door Dylan. Begripvol was de deal zeer snel geregeld. Dankjewel Dylan

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review! Goed om te lezen dat alles via Dylan goed is verlopen, we geven het graag aan hem door.
Team Wijverkopenuwautowel.nl

Erik Brouwer

Zeer snelle reactie en verkoop.
Keurig afgehandeld.

R de Neuve

Netjes afgehandeld ben zeer tevreden .

Ashwin

Prima prijs verkocht. Netjes begeleid tot het laatste details top dank jullie wel!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat het tot in de laatste details goed is verlopen en natuurlijk heel graag gedaan!

Habets

Snel contact , snel verkocht

Alex

Goede ervaring mijn Toyota yaris 1,5 hybrid was binnen no time verkocht , bied prijs was redelijk en ben dus in zee gegaan

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Alex, dank u wel voor de mooie review. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Frank Kuster

Prettig contact, wel persoonlijke aandacht, kortom zeer aan te bevelen.

Menno

Zeer goede ervaring voor de 2e keer

Pim

Hele slechte opvolging.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor uw genomen moeite.
Dank u wel voor uw genomen moeite.
Gelukkig wilde u na uw eerste negatieve ervaring met ons, alsnog met ons samenwerken en konden wij alsnog voor u aan de slag. Inmiddels hebben wij veel contact gehad en uw auto ook kunnen verkopen samen.

Slin Snam

Binnen half uur reageerde Dylan met een prima bod, nadat ik de auto had aangeboden. Vandaag, 2wk later, is de auto opgehaald.
Zeer positieve ervaring.
Snelle reactie van Dylan
Reëel...
Zeer positieve ervaring.
Snelle reactie van Dylan
Reëel bod
Snelle reactie van autobedrijf
Binnen 2wk auto opgehaald
Ter plaatse afgerekend en vrijwaring
Kortom top geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat goed om te horen dat alles top geregeld is en u met succes uw auto heeft kunnen verkopen dankzij ons team.