Joseph

Snel, professioneel en betrouwbaar .
Binnen 5 dagen met een solide koper de deal in 2 uur volledig kunnen afwikkelen ( d.w.z. documenten ( vrijwaring) en betaling.
Kortom: correct...
Snel, professioneel en betrouwbaar .
Kortom: correct zaken doen en afwikkelen
Ee.a. zoals was overeengekomen.

robert jansen

de gesprekken waren duidelijk en gaven mij een vertrouwde indruk.
ook het mailverkeer was prima. Ik ben zeer tevreden over het bod en de afhandeling van mij fiat doblo uit 2003.
de gesprekken waren duidelijk en gaven mij een vertrouwde indruk.
ook het mailverkeer was prima.
volgende keer weer.

robert jansen

J.Krijnen

De gemakkelijke manier om zaken te doen met jullie bedrijf, is voor mij een bijzonder positieve ervaring geweest en zal dit zeker weer doen als ik een auto wil verkopen. Ik kan iedereen vertellen... De gemakkelijke manier om zaken te doen met jullie bedrijf, is voor mij een bijzonder positieve ervaring geweest en zal dit zeker weer doen als ik een auto wil verkopen. Ik kan iedereen vertellen dat de goede en fijne service die jullie hebben getoond zeer aan te bevelen is.
Hiervoor mijn dank, J.Krijnen

L. kuik

Ik ben zeer goed geholpen en heb mijn auto binnen een dag verkocht voor de prijs dit ik in mijn hoofd had zitten.

Peter

Top bemiddeling door Richard ! Super snel naar ieders tevredenheid afgehandeld. Zeker een aanrader !

CW hopman-koopmans

Ik kan niet anders zeggen heel goed

Frans Beerkens

Een zeer prettige communicatie, vooral de reactiesnelheid is zeer goed. Dat maakt het voor de verkopende partij echt praktisch.

Daan BEDANKT!

Chris Vedder

Snel geregeld, 11:00 verkoop verzoek ingeschoten 11:25 terug gebeld, zeer vlot!

den drijver

Snelle reactie en een eerlijk advies!!

Rob

Prima begeleiding bij het verkopen van jouw auto.

Met name medewerker Sven heeft uitermate zijn best gedaan en was uitermate efficiënt in zijn aanpak.
Binnen 2 dagen was mijn...
Prima begeleiding bij het verkopen van jouw auto.

Binnen 2 dagen was mijn auto verkocht aan een derde partij. Opvallend is het stukje nazorg om te kijken of na de daadwerkelijke verkoop alles naar wens was verlopen.

Al met al, prima onderneming!