M. Harleman

Gehele proces is prima verlopen

Barbara

Fijn contact, goede service en netjes behandeld.

Lowenthal

Snelle, prettige en correcte afhandeling. Groot voordeel: geen gedoe met Marktplaats!

Jolanda

Defecte auto binnen een paar uur verkocht voor een reële prijs, auto thuis netjes opgehaald, geen gedoe en netjes betaald, een aanrader!!

Frans

Wat een goed bedrijf! Maken waar wat ze beloven. Onze auto binnen drie dagen verkocht. Geen discussie over de geboden prijs. Een dikke tien.

H Smid

Snelle handel met persoonlijke service

3Z Administraties

Goed geholpen, begrip voor mijn wensen.

Mulders

Slechte ervaring

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Mulders, Bedankt voor uw feedback. Volgens ons heeft onze collega u zo goed mogelijk proberen te helpen bij de verkoop van uw auto. Helaas bleek tijdens de inname van uw auto u ons een heel... Beste Mulders, Bedankt voor uw feedback. Volgens ons heeft onze collega u zo goed mogelijk proberen te helpen bij de verkoop van uw auto. Helaas bleek tijdens de inname van uw auto u ons een heel ander beeld had geschetst en aantoonbare gebreken (voor ieder leek zichtbaar en hoorbaar) oftewel voor ons een net zo slechte ervaring en hopen echt oprecht dat u bij de verkoop van uw auto transparant zal zijn naar de nieuwe eigenaar. Afz: team wij verkopen uw auto wel!

Reinder

Perfect geholpen door Richard, auto verkocht bijna voor de vraagprijs

Josefina Willems Pauwels

Dikke 10. Dank voor de perfecte service en klantvriendelijk medewerker leroy. We hebben de caddy verkocht op korte termijn dankzij jou