Donze

Snelle reactie, prima bemiddeling en fijn dat er een nacontrole is of alles goed gegaan is.

Lennart

Zeer snel en goed geholpen. Werd binnen 10 minuten na aanvraag gebeld en uur later had ik een bod dat vrijwel gelijk was aan de prijs die ik wilde hebben.

K.Beuker

Perfect en snelle regeling en service

Mathijs

Ze gaan door tot de beste deal gesloten is

Gerard

10 minuten na plaatsing op de website al telefonisch benaderd. Snel een serieus bod van een serieuze koper die vandaag (amper 1 week later) de auto thuis heeft opgehaald nadat hier ter plekke... 10 minuten na plaatsing op de website al telefonisch benaderd. Snel een serieus bod van een serieuze koper die vandaag (amper 1 week later) de auto thuis heeft opgehaald nadat hier ter plekke vrijwaring en betaling waren geregeld. Zonder zorgen en gedoe de auto verkocht voor de vraagprijs. Top geregeld!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Uw review geeft precies weer hoe wij willen werken, super om te horen dat u het ook zo ervaren heeft. Mochten wij u in de toekomst weer kunnen helpen dan horen wij dat graag. Bedankt Gerard voor... Uw review geeft precies weer hoe wij willen werken, super om te horen dat u het ook zo ervaren heeft. Mochten wij u in de toekomst weer kunnen helpen dan horen wij dat graag. Bedankt Gerard voor deze mooie woorden!

ViaProjekt Accounts BV

Snel gereageerd en betrouwbaar gebleken

Leon Schipper

Prima geholpen. Nette bieding en vriendelijke ondersteuning bij de verkoop.

Bart

20 foto's aangeleverd. Bemiddeld voor een garage. Komen ze de auto ophalen. Komen ze aan hij schakelt niet goed. Turbo kapot fluit. Nergens geen probleem mee gehad.

Word er opeens minder...

Word er opeens minder betaald.

Afspraak als ik de auto aan iemand anders verkoop betaal je 10% boete over afgesproken bedrag.

W.de Vries

Vriendelijk, eerlijk, duidelijke uitleg.
En het geld staat op je rekening terwijl je daar nog bent.

Co

Vanmiddag auto verkocht. Vriendelijk geholpen, snel geregeld. Vertel het eerlijke verhaal, maak foto's die de werkelijkheid laten zien. Ik kreeg het bedrag gelijk aan het bod. Ik ben tevreden.