Wesley

Hele nette service. Duidelijk en geen gezeur rondom de verkoop. Perfect geregeld

Mirjam Zwijsen

Zeer tevreden! Snel en correct. Ook een betrouwbaar bedrijf waar jullie mijn auto baan hebben verkocht. Geen discussie over prijs. Super tevreden. Bedankt Kaan en Richard voor alles! Groetjes Mirjam... Zeer tevreden! Snel en correct. Ook een betrouwbaar bedrijf waar jullie mijn auto baan hebben verkocht. Geen discussie over prijs. Super tevreden. Bedankt Kaan en Richard voor alles! Groetjes Mirjam Zwijsen

Frank Emmers

Auto is aangeboden op woensdag en na een uur had ik al een bod van een handelaar. Heb vrijdag de auto aan deze handelaar aangeboden en verkocht. Het verkopen werkt zo goed dat ik bang was dat er... Auto is aangeboden op woensdag en na een uur had ik al een bod van een handelaar. Heb vrijdag de auto aan deze handelaar aangeboden en verkocht. Het verkopen werkt zo goed dat ik bang was dat er iets niet klopte.
Maar wijverkopenuwautowel.nl werkt volgens de gemaakte afspraken. Ook de koper welke ze voor mijn auto hebben gevonden werkt volgens de gemaakte afspraken.

Marcel

Goede service en bemiddeling naar verkoop van mijn auto

M

Jammer

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Vervelend om te horen dat u onze dienstverlening als 'jammer' betiteld. Wij hebben u inmiddels meerdere keren geprobeerd te bereiken, maar krijgen u helaas niet te pakken. Uiteraard willen wij van... Vervelend om te horen dat u onze dienstverlening als 'jammer' betiteld. Wij hebben u inmiddels meerdere keren geprobeerd te bereiken, maar krijgen u helaas niet te pakken. Uiteraard willen wij van uw review leren en willen we ontdekken en verbeteren waarop u uw jammer baseert. Mocht u in de mogelijkheid zijn dan kunt u ons bereiken via 053 303 1903 of via contact@wijverkopenuwautowel.nl. We komen graag met u in contact!

Michael

Goed en duidelijk

Jeffrey De bloeme

Bemiddeling in auto verkoop

Joel

Netjes, goed geregeld en een mooie prijs voor de auto.
Ook de koper was netjes en fijn in omgang.
Binnen 48 uur was alles al rond!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen dat alles binnen 48 uur rond was! Fijn dat alles op deze manier dan samenkomt. Dank voor de mooie woorden.