Nattekaas

Vlotte communicatie, snel een bod ontvangen

Peter struys

Toppie geregeld zowel aan het begin alsook de nazorg

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen! Daar doen we het voor.

HC Warringa

Vriendelijke mensen aan de lijn, onderhandelen mogelijk, snelle afhandeling.
Vriendelijke mensen aan de lijn, onderhandelen mogelijk, snelle afhandeling.
(Auto wordt gehaald door bedrijf/koper; deze probeerde alsnog de afgesproken verkoopprijs naar beneden bij te stellen.. Jammer. Jullie bedrijf was echter direct te bereiken en dat gaf me een gerust gevoel. Uiteindelijk alles goed en netjes afgehandeld)

Particulier

Direct contact na aanmeldden van mijn auto. Tussentijds contact over de biedingen. Na acceptatie bod verdere proces prima afgehandeld. Snel en betrouwbaar top!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooie woorden en fijn dat we u de service konden leveren die snel en betrouwbaar is!

Wijverkopenuwautowel.nl

Telefoontje gehad om de details van de verkoop te bespreken. Belletje duurde iets langer vanwege drukte, maar kwam uiteindelijk goed. Verkoper heeft goed zijn best gedaan, maar uiteindelijk geen... Telefoontje gehad om de details van de verkoop te bespreken. Belletje duurde iets langer vanwege drukte, maar kwam uiteindelijk goed. Verkoper heeft goed zijn best gedaan, maar uiteindelijk geen deal kunnen sluiten.

J.Verhoeve

Het was fijn om zaken met jullie te doen! Had gelijk een goed gevoel bij Wesly die mij goed en keurig netjes geholpen heeft.

Jonkhart

Zeer goede ervaring

Richard somsen

Top, netjes geregeld, kwamen op afgesproken tijd, en ja het blijven handelaren.... daar moet je mee leren omgaan

peter

Tot op heden slecht, 5 dagen geleden foto's geupload 0,0 reactie, na een wat stroeve start is alles verder goed gegaan. Auto alleen niet kunnen verkopen m.i. een te lage prijs ondanks alle... Tot op heden slecht, 5 dagen geleden foto's geupload 0,0 reactie, na een wat stroeve start is alles verder goed gegaan. Auto alleen niet kunnen verkopen m.i. een te lage prijs ondanks alle inspanningen prima service