Narings consulting

Zeer goed geholpen. Binnen 1 dag was de auto verkocht tegen een voor mij acceptabele prijs.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles snel geregeld is en dat uw auto binnen 1 dag is verkocht is natuurlijk super om te horen!

Debora

Alles is duidelijk uitgelegd en op papier gezet. Geen eenzijdige onderhandeling, maar heb gezegd wat ik voor mijn auto wilde. Uiteraard in alle realiteit. Snelle afhandeling en zeer vriendelijk.

Remy

Een hele goede ervaring. Helder, duidelijk en allemaal snel geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat u een goede ervaring hebt gehad met onze auto verkoop site. Een volgende keer staan wij graag weer voor u klaar.

Anton

Goede verkoper Richard komt afspraken na en heeft zeer goed geholpen in de snelle verkoop van de auto

salman

Snelle en goede service. Duidelijk afspraken.Met ander worden TOP!!!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Uw complimenten vinden wij dan weer TOP :-) Dank voor uw mooie woorden.

Stefan Henskens

Snel geregeld allemaal en vriendelijk personeel. nogmaals bedankt

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Graag gedaan natuurlijk! Fijn dat uw ervaring naar volle tevredenheid is.

Kimberly

Fijne gang van zaken

Robert Pelle

Na het invullen van de aanvraag is alles keurig en netjes geregeld. Goede uitleg van Rachid top gozer.

Martine

Het werkt zoals ze het omschrijven op de website. Auto aangemeld. Binnen 2 uur (op zondag!) een telefoontje van Aziz die een paar verifiërende vragen stelde. 15 minuten later een zeer acceptabel bod... Het werkt zoals ze het omschrijven op de website. Auto aangemeld. Binnen 2 uur (op zondag!) een telefoontje van Aziz die een paar verifiërende vragen stelde. 15 minuten later een zeer acceptabel bod waar we mee akkoord gingen. Dit bod werd bevestigd via de mail. Een dag later contact gelegd met de koper, de auto ingeleverd en direct het geld op de rekening en vrijwaring in handen. Een paar uur na de overdracht belde Aziz van wijkopenuwautowel.nl nog om te vragen of alles goed was gegaan. Keurig geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn Martine dat alles aan uw verwachtingen heeft voldaan. Uiteraard staan wij ook op zondag voor u klaar! Uiteraard staan we een volgende keer weer graag voor u klaar.