Budgetkappers

Super goed geholpen door Robin.

Philip

Erg tevreden over de service! Het ging allemaal verassend snel en voor ik het wist was mijn auto verkocht. Leroy heeft mij gedurende het proces geholpen en dat heeft ie super gedaan, sympathieke... Erg tevreden over de service! Het ging allemaal verassend snel en voor ik het wist was mijn auto verkocht. Leroy heeft mij gedurende het proces geholpen en dat heeft ie super gedaan, sympathieke man. Aanrader!

Maarten

Goede service en goede ondersteuning bij de verkoop van mijn auto.

Sietse Meijer

Mijn auto aangemeld en al snel een prijs geboden gekregen van Robin. De auto bij de handelaar gebracht die het geld meteen heeft betaald. Buitengewoon snel en fijn gegaan.

Kiki

Goed en snel geholpen door Robin.

Linda

Professioneel bedrijf en erg klantvriendelijk

W. van der Sande

Ik ben, in tegenstelling tot andere autoverkoop bedrijven, bij www.wijverkopenuwautowel.nl perfect, zeer netjes en vakkundig geholpen.
Er kwam een zeer realistisch bod op mijn wagen. Daar ben...
Er kwam een zeer realistisch bod op mijn wagen. Daar ben ik mee akkoord gegaan en ben na overeenkomst, direct in contact gebracht met de aankopende garage.
Vandaag heb ik de wagen daar afgeleverd.
Perfect geholpen, wagen gecheckt, gevrijwaard en binnen 2 minuten het geld zichtbaar op mijn bankrekening.

Begin van de avond werd ik nog gebeld door mijn contactpersoon bij www.wijverkopenuwautowel.nl on te vragen of alles naar tevredenheid verlopen is. Keurig!

Ik ben heel tevreden over het hele traject.

Veldhuis

Een goed klantvriendelijk bedrijf, en zeker nu coronaproof van mijn auto af te komen, zeer goed en netjes geholpen door Wesley Drieze, echt een aanrader, ?

Tim

Mijn ervaring met wijverkopenuwautowel.nl is erg goed!
Binnen 1 dag was mijn auto verkocht en de kopers kwamen hem zonder problemen ophalen.
Nogmaals bedankt Wesley!

Terry Vollmer

Zeer aangename contacten. Goede deal overeengekomen. Moeiteloos verkoop van mijn auto.