Josse de Leur

Wijverkopenuwautowel.nl is een betrokken tussenpersoon, die helpt met de beste prijs te krijgen voor je auto. Ik werd goed te woord gestaan en er werd snel gereageerd op mijn vragen. Er werd een... Wijverkopenuwautowel.nl is een betrokken tussenpersoon, die helpt met de beste prijs te krijgen voor je auto. Ik werd goed te woord gestaan en er werd snel gereageerd op mijn vragen. Er werd een vinger aan de pols gehouden van de afronding van de verkoop zonder dat ik dit als storend ervaarde. Het enige nadeel wat ik ondervond, is dat er bij de beoordeling van mijn auto (na verkoop van de auto) toch een manco werd gevonden waardoor de prijs lager uitkwam.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw woorden en fijn dat wij u zo goed konden helpen. Ook uw feedback over de onderhandeling rondom uw auto is erg waardevol voor ons. Dit proberen wij te beperken, maar kunnen wij helaas... Dank voor uw woorden en fijn dat wij u zo goed konden helpen. Ook uw feedback over de onderhandeling rondom uw auto is erg waardevol voor ons. Dit proberen wij te beperken, maar kunnen wij helaas niet garanderen. Uiteraard bespreken wij dit met de desbetreffende opkoper, zodat wij tijdens het eerste telefoongesprek nog beter de eventuele manco's van de auto in kaart kunnen brengen. Dank!

K

Eerlijke prijs voor mijn auto gekregen.

René

De medewerkers van dit bedrijf gaan voor u als verkopende klant, en gaat het niet zoals is afgesproken doen zij alles ook al is het na verkoop om het op te lossen. Super Heren, in dit geval Daan... De medewerkers van dit bedrijf gaan voor u als verkopende klant, en gaat het niet zoals is afgesproken doen zij alles ook al is het na verkoop om het op te lossen. Super Heren, in dit geval Daan ???.
Top BEDRIJF.

To

Goed bedrijf ze zoeken samen met je naar een oplossing.!!! Auto snel kwijt, helemaal tevreden klant.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Daar doen wij het samen voor, om u zo snel en goed mogelijk te helpen om uw auto kwijt te raken. Hopelijk kunnen (mogen) wij u in de toekomst weer ondersteunen!

N krd

Alles is volgens de afspraak gegaan
Raad iedereen aan die zijn auto wil verkopen het via deze bedrijf moet doen
En Vraag naar BRAM want ben echt goed geholpen door hem BRAM jij bent een...
Alles is volgens de afspraak gegaan
Raad iedereen aan die zijn auto wil verkopen het via deze bedrijf moet doen
En Vraag naar BRAM want ben echt goed geholpen door hem BRAM jij bent een topper misschien tot ooit weer
Groetjes

R

Ik heb een goede ervaring. Ik moest snel mijn auto kwijt, dat is gelukt. Ik had gehoopt dat mijn auto voor meer geld werd verkocht, maar gezien de korte tijd waarin ik mijn auto kwijt wilde, vind ik... Ik heb een goede ervaring. Ik moest snel mijn auto kwijt, dat is gelukt. Ik had gehoopt dat mijn auto voor meer geld werd verkocht, maar gezien de korte tijd waarin ik mijn auto kwijt wilde, vind ik de service goed.

Henk Zwart

Netjes te woord gestaan en hebben voor een redelijke prijs voor mijn auto gezorgd.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen, dank voor uw mooie review!