Marco Duckerd

Ik was eerder bij de concurrent geweest wijkopenautos.nl, toen ik mijn auto daar liet zien werd hij een beetje afgekraakt en er werd geen bod gedaan. Toen ben ik hier terecht gekomen, veel... Ik was eerder bij de concurrent geweest wijkopenautos.nl, toen ik mijn auto daar liet zien werd hij een beetje afgekraakt en er werd geen bod gedaan. Toen ben ik hier terecht gekomen, veel vriendelijker en binnen 3 uur een koper. Deze is de auto netjes komen ophalen, zonder gedoe. Geld werd meteen overgemaakt en de vrijwaring was meteen binnen. Top!!!

Mevr. Hendriks

Robin heeft zich fantastisch ingezet voor een goed bod op onze auto. Afhandeling bij autobedrijf Johan Meure ging ook heel erg netjes. Heel erg blij mee!

Gert

1 belletje gehad waarbij je wagen wordt vergeleken met een wagen waarmee ie nooit mee vergeleken kan worden (veel mindere uitvoering) en probeert men daarmee met snelle onzin praat je verwachting te... 1 belletje gehad waarbij je wagen wordt vergeleken met een wagen waarmee ie nooit mee vergeleken kan worden (veel mindere uitvoering) en probeert men daarmee met snelle onzin praat je verwachting te temperen. Daarna nooit meer iets gehoord...heel slecht, maar eigenlijk had ik dat ook wel verwacht.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Gert, jammer dat u onze dienstverlening als negatief hebt ervaren. Zoals wij in ons gesprek met u hebben aangegeven denken wij altijd marktconform te kunnen bieden. Wij zijn bekend met de... Beste Gert, jammer dat u onze dienstverlening als negatief hebt ervaren. Zoals wij in ons gesprek met u hebben aangegeven denken wij altijd marktconform te kunnen bieden. Wij zijn bekend met de verschillende modellen en uitvoeringen van het desbetreffende merk en zijn nog steeds van mening dat er een eerlijke en realistische bieding is uitgebracht. Uiteraard betekent dit niet dat dit met uw verwachting overeen hoeft te komen. Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen zodat wij nog meer toelichting kunnen geven, daartoe zijn wij altijd en graag bereid.

Het was snel en makkelijk schakelen, waardoor mijn auto vrijwel direct verkocht kon worden.

Vriendelijk en vooral snel

A. de Bruijn

Snel, vriendelijk, deskundig en correcte prijs.

M. Pennekamp

Snel verkocht, redelijke prijs en geen gezeur aan de deur

Paul Geurtsen

Van de week via de website mijn auto aangemeld voor de verkoop.
Binnen een uur contact via de telefoon de prijs besproken en afgewacht.
Dezelfde avond nog telefoon gekregen dat de auto...
Van de week via de website mijn auto aangemeld voor de verkoop.
Binnen een uur contact via de telefoon de prijs besproken en afgewacht.
Dezelfde avond nog telefoon gekregen dat de auto verkocht was.
Volgende dag de koper aan de telefoon die wilde in de middag nog langs komen geen afdingen gewoon de afgesproken prijs betaald.
Vrijwaring, de betaling, en de auto op de trailer alles binnen een dag. prettig geregeld