E.

Zeer snelle en duidelijke verkoop

M. De Jong

Verkoop was simpel en snel geregeld.

Evers

Super service, goede en snelle communicatie, er word echt goed voor je gehandeld en geen onzin biedingen gedaan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn om te horen dat u onze dienstverlening als een super service heeft ervaren. Mocht u in de toekomst ons weer nodig hebben, dan weet u ons hopelijk te vinden!

Gerard

Geweldig en professioneel. binnen een uur was mijn auto al verkocht.

Jeffry

Heel goed en snel geholpen

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super Jeffry daar doen wij het voor!

Ron

Zeer goede ervaring. Alle afspraken correct nagekomen

Martijn

Verkoper wesley, reageerde bijna gelijk toen ik de gegevens van de auto op de site had gezet, en binnen een kwartiertje was hij verkocht?En dat op zaterdag. Super

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Ook op zaterdag zetten wij ons beste beentje voor. Fijn dat u onze dienstverlening zo goed weet te waarderen, mocht u in de toekomst weer uw voertuig willen verkopen dan helpen wij u uiteraard graag... Ook op zaterdag zetten wij ons beste beentje voor. Fijn dat u onze dienstverlening zo goed weet te waarderen, mocht u in de toekomst weer uw voertuig willen verkopen dan helpen wij u uiteraard graag weer!

Pascal Funk

Ik ondervond dat ik erg snel een reactie heb ontvangen na het aanmelden van men auto en ook dezelfde dag nog een aanbod hebt gekregen van 1 van hun netwerken die mijn oude auto wilde kopen en vind... Ik ondervond dat ik erg snel een reactie heb ontvangen na het aanmelden van men auto en ook dezelfde dag nog een aanbod hebt gekregen van 1 van hun netwerken die mijn oude auto wilde kopen en vind toch wel dat ik een goede prijs heb ontvangen.

Ilona

Goed contact gehad en hebben ondersteund bij de verkoop. De communicatie met de koper verliep niet goed, gelukkig heeft wij verkopen uw auto wel hier zoveel mogelijk mee geholpen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Vervelend om te horen dat de communicatie met de koper niet vlot liep. Gelukkig konden wij u helpen, maar dank voor deze review dan kunnen wij hier weer verder van leren!

Kisito

Excellent and speedy service for compelling offers. Thank you Kaan!