Rianne

Vriendelijk en correct geholpen.

Peter

Na een paar dagen mijn auto op marktplaats te hebben gehad (en zonder reacties) in contact gekomen met (Wij verkopen uw auto wel)
Supernetjes behandeld en binnen een dag mijn auto verkocht,...
Supernetjes behandeld en binnen een dag mijn auto verkocht, tegen een wel hele mooie prijs.
Auto wordt ook netjes voor de deur weggehaald.?
Kortom echt een aanrader voor wie zijn auto wil verkopen. ?
Robin bedankt voor de snelle afhandeling.

Detlef Hoogeveen

Na eerst een teleurstellende ervaring met een bedrijf die veel op TV adverteert ben ik via zoekmachine bij wijverkopenuwautowel terecht gekomen. Wat anderen beloven doen zij wel en dat supersnel. Je... Na eerst een teleurstellende ervaring met een bedrijf die veel op TV adverteert ben ik via zoekmachine bij wijverkopenuwautowel terecht gekomen. Wat anderen beloven doen zij wel en dat supersnel. Je hebt het gevoel dat je de enige klant bent. Binnen 5 minuten de auto verkocht. Goed geholpen door Daan.

Boris

Sneller en duidelijk kan het. Top geholpen door leroy alle zaken waren snel opgelost en auto snel verkocht! Zeker een aanrader!!

Kolkman

Super snel reactie ontvangen nadat ik de auto had aangemeld. Binnen 48 uur vervolgens de auto verkocht.
Vriendelijke medewerkers aan de telefoon en ook nog eens een vriendelijke auto verkoper ter plaatse!

Zeer vriendelijk geholpen ! In de ochtend gebeld met de medewerker en in de namiddag was mijn auto al verkocht!! Toppers enorm bedankt voor alle hulp Leroy !!

Maya

Prima, betrouwbaar.

A.Wessels

Ben zeer tevreden

Nick

Super goed geholpen en zeer vriendelijk en correct. En een goede prijs ontvangen.

A. Wessels

Ben zeer tevreden