Somweber-ter Braak

Zoals de sterretjes aantonen .... zeer tevreden, complimenten ?

Felix

Mooi prijs gekregen voor mijn auto
En snel gehandeld.

A v B

Goede, snelle afhandeling.

Willemijn

Hele snelle terug koppeling, en auto supersnel verkocht.

Mohsin Bajwa

Afspraken nagekomen beide partijen

Arnoud

Goed, snel, reële prijs

Mike

Super tevreden snel afgehandeld vriendelijke verkopers

marijse vant Verlaat

Prima, snel geregeld

Nese Alic

Snel en Accuraat geholpen door Kaan, binnen een uur een gegarandeerd bod gekregen op mijn auto dat aangenomen en 3 dagen later is mijn auto netjes voor de deur opgehaald zonder onderhandeling is de... Snel en Accuraat geholpen door Kaan, binnen een uur een gegarandeerd bod gekregen op mijn auto dat aangenomen en 3 dagen later is mijn auto netjes voor de deur opgehaald zonder onderhandeling is de auto meegenomen en is het geld direct op mijn rekening gestort

Therese Janson

Nooit gedaan was benieuwd wat de auto waard was 10 minuten later iemand aan de telefoon, nog geen half uur later een mooi bod ver boven de prijs van de garage.
Ze houden de verkoop netjes in de...
Ze houden de verkoop netjes in de gaten en regelen het hele traject.
Dinsdag is de auto netjes opgehaald gelijk betaling en vrijwaring . Weer netjes opgebeld of het allemaal naar wens is gegaan.
Normaal ben ik best sceptisch en moet ook eerlijk zijn dat had ik in het begin ook hierbij maar ik zou zeggen laat ze het regelen voor je en het komt allemaal goed.
Daan en collega's bedankt en zou ik weer een auto verkopen kom ik terug.