Top ervaring met de verkoop van mijn auto. Binnen een halve dag was de verkoop op papier rond. Dag later heb ik de auto overgedragen en ook dit werd erg netjes en professioneel afgehandeld.

Ines

Super geholpen door Sven, de kopende partij was wat moeizaam te bereiken en Sven (en zijn collega) zijn hier meerdere keren achteraan gegaan. Toen het contact eenmaal gemaakt was met de kopende... Super geholpen door Sven, de kopende partij was wat moeizaam te bereiken en Sven (en zijn collega) zijn hier meerdere keren achteraan gegaan. Toen het contact eenmaal gemaakt was met de kopende partij, liep alles gesmeerd, ze kwamen de auto op het afgesproken moment halen en de betaling en het vrijwaringsbewijs ging soepel.
Dit is met recht ontzorgen van de klant en dat doe dit bedrijf keurig!

Erg prettig contact gehad en m’n auto erg snel verkocht!

Uitstekende service, duidelijke voorlichting en goede terugkoppeling.

Zeer snelle en correcte afhandeling. Dank je wel voor de goede service!

Alfons

Heb verschillende partijen benaderd voor de verkoop van mijn auto, de hoogste prijs het ik gekregen bij Wijverkopenuwautowel.nl.

Leo Verbruggen

Ik ben heel tevreden over deze manier van auto verkopen.
Ik ben heel tevreden over deze manier van auto verkopen.
Vriendelijke en terzake kundige behandeling door een enthousiaste medewerker wat resulteerde in een snelle verkoop tegen een prima prijs. Alle lof.

Gerard Blok

Correct. Zakelijk, snel

Elmer Capello

Vandaag geplaatst op internet en vandaag was het geregeld echt top en de persoon die mij heeft geholpen is echt top hij luistert naar je en geeft je ook goede advies en zijn naam is Daan.

Jan

Auto aangemeld. Foto's gestuurd. Geen enkele reaktie van dit bedrijf. Schandelijk zou ik willen zeggen.
Na mijn klacht heeft het bedrijf de zaak uitgelegd en excuses aangeboden. Op deze manier een goed vervolg aan mijn klacht gegeven. Prima.