Ellen Janssen

Ik moet eerlijk bekennen dat ik aanvankelijk wat sceptisch was t.a.v. dit soort bedrijven. Dit bleek geheel ongegrond. Ik ben gedurende het verkooptraject erg goed begeleid door Kaan. Hij heeft... Ik moet eerlijk bekennen dat ik aanvankelijk wat sceptisch was t.a.v. dit soort bedrijven. Dit bleek geheel ongegrond. Ik ben gedurende het verkooptraject erg goed begeleid door Kaan. Hij heeft alles heel duidelijk uitgelegd en hield de lijntjes kort. Het afgesproken bedrag werd ter plekke, bij het afhalen van mijn auto, op mijn rekening gestort. Kortom, dit bedrijf én Kaan zijn absolute aanraders!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

We snappen uw sceptische houding erg goed, helaas zijn er veel aanbieders op de markt die niet de service bieden die u verdient. Fijn om te horen dat onze Kaan u zo goed geholpen heeft en dat wij... We snappen uw sceptische houding erg goed, helaas zijn er veel aanbieders op de markt die niet de service bieden die u verdient. Fijn om te horen dat onze Kaan u zo goed geholpen heeft en dat wij deze houding helemaal weg konden nemen. Een volgende keer staan wij uiteraard weer voor u klaar!

Harun

Snel effectief en betrouwbaar auto verkocht .
Robin bedankt voor je service !

Peter Schouten

Alles werd Keurig netjes afgehandeld, zelfs prijs werd telefonisch aangepast
En zeer snel alles in orde gemaakt vlug opgehaald en snelle betaling en overschrijving.
Werkelijk een aanrader...
Alles werd Keurig netjes afgehandeld, zelfs prijs werd telefonisch aangepast
Werkelijk een aanrader keurig snel en eerlijk .! Peter

Meyriban

Netjes en klant vriendelijk!

Imar

Goed geholpen door Kaan! Super!

Konstantinos Lamprou

Uitstekend !!! Kaan heeft mij uitstekend en snel geholpen !!!

niels

Zeer prettig mee samengewerkt, belofte nagekomen!

martin

Verkoop snel en goed geregeld. Goede communicatie. Prima (after) service en zeer begripvol. Robin, top!

Antoine Van den Waardenburg

Heel tevreden. Kan -en zal- het iedereen aanbeveken