KD Studio's v.o.f.

Voor de tweede keer mijn auto verkocht via "Wij Verkopen Uw Auto Wel". Fijne service en klantvriendelijk! Gemaakt afspraken worden nagekomen. Zeker een bedrijf die ik overal kan aanraden.

Willem

Verrassend goed geregeld. Binnen een uur had verkoper George mijn oldtimer aan een goede partij verkocht. Snel, eerlijk en gegarandeerd veilig, daar kan Marktplaats niet tegenop. Aanrader.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Met veel plezier hebben wij uw oldtimer voor u verkocht, dank voor uw vertrouwen in ons platform en in ons team. Een volgende keer staan we weer graag voor u klaar.

Evelien Wagemakers

Goede bemiddeling. Zeer tevreden over de ondersteunen en nazorg.

Nanda Beckers

Nette service ondanks misverstand.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat alles netjes is opgelost en wij samen met u een succesvolle verkoop hebben kunnen bemiddelen.

Saman Lukman

Als je ze belt hangen ze zomaar op. En ze zeggen dat ze je terug gaan bellen maar gebeurt niet.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Het klopt dat wij aan hebben gegeven dat wij u terug zouden bellen, dit is inderdaad toen niet gebeurd! Een slechte zaak die wij direct intern... Dank voor uw genomen moeite om ons te beoordelen. Het klopt dat wij aan hebben gegeven dat wij u terug zouden bellen, dit is inderdaad toen niet gebeurd! Een slechte zaak die wij direct intern verder hebben opgepakt. Inmiddels hebben wij weer contact met elkaar om alsnog uw auto te verkopen. Hier zullen wij ons uiterste best voor doen en ik hoop dat wij een mooie verkoop voor u kunnen regelen.

Yvonne

Zeer tevreden. Met veel dank aan medewerker Vito; van A tot Z heeft hij mij zeer goed te woord gestaan en geholpen met al mijn vragen. Voldoet goed aan mijn verwachtingen van het verkopen van mijn... Zeer tevreden. Met veel dank aan medewerker Vito; van A tot Z heeft hij mij zeer goed te woord gestaan en geholpen met al mijn vragen. Voldoet goed aan mijn verwachtingen van het verkopen van mijn auto.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Precies zoals wij het verkopen van een auto ook bedoeld hebben. Dank dat wij u van A tot Z hebben mogen helpen!

Jeffrey Zeegers

Ik ben zeer tevreden over het verkopen van mijn auto via wijverkopenuwautowel.nl . Ik ben goed geholpen. De communicatie verliep heel goed en klantvriendelijk. Ook het informeren of de verkoop van... Ik ben zeer tevreden over het verkopen van mijn auto via wijverkopenuwautowel.nl . Ik ben goed geholpen. De communicatie verliep heel goed en klantvriendelijk. Ook het informeren of de verkoop van de auto goed verlopen was. Ik raad dit bedrijf zeker aan als je je auto wilt verkopen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super om te horen, daar doen we het met het hele team voor!
Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar om uw auto te verkopen.

Weijmans

Vriendelijk snel en duidelijk

R, van Ee

Toen ik het inschrijfformulier aan het invullen was en daarna al 1 foto had verzonden werd ik al gebeld door een vriendelijke vrouw van wijverkopenuwautowel.nl met wat vragen over de auto. Toen ik het inschrijfformulier aan het invullen was en daarna al 1 foto had verzonden werd ik al gebeld door een vriendelijke vrouw van wijverkopenuwautowel.nl met wat vragen over de auto.
Nadat ik verschillende foto's had verstuurd werd ik na ongeveer een kwartier terug gebeld met al een bod voor de auto, en werd hier verder goed in begeleid,
met een tegen bod van mij kant is de koper akkoord gegaan daarna wat gegevens gewisseld met de koper, wijverkopenuwautowel heeft hier goed contact in onderhouden.
Echt super makkelijk en de prijs die dan is geboden staat vast en wordt ook in contract vast gelegd voor beide partijen.
Echt een aanrader.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Kijk dat is een mooie snelle en succesvolle verkoop. Wat ontzettend fijn om te horen dat wij u van A tot Z hebben mogen begeleiden én ontzorgen en dat we op die manier samen een mooie prijs voor uw... Kijk dat is een mooie snelle en succesvolle verkoop. Wat ontzettend fijn om te horen dat wij u van A tot Z hebben mogen begeleiden én ontzorgen en dat we op die manier samen een mooie prijs voor uw auto hebben mogen bedwingen. Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar!