Arbo

Snel duidelijk en goed geholpen. En alles volgens afspraak na gekomen

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alle afspraken goed nagekomen zijn. Mocht u ons in de toekomst weer nodig hebben, dan helpen wij u uiteraard weer graag met het verkopen van uw auto.

Rogier

Prima ervaring. Reageren snel, eerlijke prijs en een nette koper aan de deur. Geen onderhandeling over de prijs.

Ayesja

Zeer goed
Ik ben super geholpen door een medewerker. Aan service hier totaal geen minpunten op.
Wij hadden helaas alleen wel een mindere autoverkoper hier aan de deur.
Deze mannen...
Zeer goed
Wij hadden helaas alleen wel een mindere autoverkoper hier aan de deur.
Deze mannen hebben mij gegarandeerd dat dit natuurlijk niet meer kan gebeuren.
Deze jongens gaan net even wat veder met de service en dat bewijzen ze!
Ik ga mijn ervaring met jullie zeker aan naasten aanbevelen !!
En voor de mensen die dit lezen gewoon doen ! Alles is snel en netjes geregeld ?

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Super om te horen, dank dat u ons gaat aanbevelen. Goed dat u direct de mindere autoverkoper door hebt gegeven, wij willen een professioneel dealernetwerk en vinden dat ook deze ervaring super moet... Super om te horen, dank dat u ons gaat aanbevelen. Goed dat u direct de mindere autoverkoper door hebt gegeven, wij willen een professioneel dealernetwerk en vinden dat ook deze ervaring super moet zijn! Dit pakken we dan ook graag op.

Jacolien de Rie

Ze zitten er in het begin bovenop, garanderen je een prijs. Komt de desbetreffende dealer geven ze de helft minder. Na contact te hebben gehad met wij verkopen u auto wel is dit onderling goed... Ze zitten er in het begin bovenop, garanderen je een prijs. Komt de desbetreffende dealer geven ze de helft minder. Na contact te hebben gehad met wij verkopen u auto wel is dit onderling goed opgelost

Marcia

Vriendelijk, duidelijk, eerlijk en snel. Een zeer goede ervaring!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat we u een zeer goede ervaring mochten (konden) bieden. Graag tot een volgende keer als u weer onze dienstverlening nodig heeft. Ons team staat weer voor u klaar.

Alex Nout

Goed, eerlijk en betrouwbaar

Yvonne

Snelle reactie, en snel geregeld

Iwan

Snel, correct, eenvoudig

Albert

Uitstekend

Heel fijn om te horen!

Abdallah

Aangename ervaring. Zeer snel geholpen. Binnen 2 a 3 dagen mijn auto verkocht voor een eerlijke prijs.