M. Amezian

Snel, vlot, handig, betrouwbaar

Klussenbedrijf H.J. de Haas

Echte hulpzaam via e-mail contacten omdat ik doof ben, Dave heeft alles goed tussen mij en een dealer geregeld en ook eerlijk een auto taxatiewaarde geven.
Veel beter dan wijkopenautos.nl en...
Veel beter dan wijkopenautos.nl en moet u niet bij wijkopenauto.nl komen want ze lokken je uit en reactie ook niet op mijn email.

Dus geef ik u een advies bij wijverkopenuwautowel.nl !!!

stefan van der woude

Top service snel geregeld

Jonathan

Ik wilde van me auto af en zij hebben me uitstekend geholpen.

Wil K

Nou na aanmelding gelijk een medewerker aan de lijn gehad en heeft alles door gesproken en heeft gevraagd wat ik wilde hebben voor de auto hij zei ok ik ga gelijk aan de slag voor u binnen... Nou na aanmelding gelijk een medewerker aan de lijn gehad en heeft alles door gesproken en heeft gevraagd wat ik wilde hebben voor de auto hij zei ok ik ga gelijk aan de slag voor u binnen anderhalf uur belde hij terug ik vond het bod te mager waarop hij antwoordde ik ga verder voor u aan de slag binnen een half uur belde hij terug met een beter bod dat heb ik geaccepteerd hij zei nu moet u wel contact met het garagebedrijf maken dat heb ik gedaan twee dagen later is hij opgehaald geen onderhandelingen meer de afgesproken prijs prima en later werd ik nog gebeld of alles volgens afspraak was gegaan prima bij een volgende verkoop van een auto of motor bel ik weer wijverkopenuwautowel

Netjes en snel geholpen, regelmatig contact totdat alles is geregeld. Alleen het enige verbeterpunt is dat álle vragen die worden ingevuld op het formulier bertreffende de te verkopen auto, stuk... Netjes en snel geholpen, regelmatig contact totdat alles is geregeld. Alleen het enige verbeterpunt is dat álle vragen die worden ingevuld op het formulier bertreffende de te verkopen auto, stuk voor stuk moeten worden doorgenomen met de verkopende partij. Nu wel wat vragen telefonisch beantwoord, maar er stonden toch uiteindelijk vragen en antwoorden op het formulier die niet doorgesproken waren. Bv of er huisdieren zijn vervoerd in de auto, of de bekleding onbeschadigd is etc.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Bedankt voor uw feedback. Het is zeker de bedoeling dat wij het juiste en volledige beeld van iedere auto hebben en zo kunnen doorgeven aan de kopende partijen. Wij hebben dit ook zojuist tijden ons... Bedankt voor uw feedback. Het is zeker de bedoeling dat wij het juiste en volledige beeld van iedere auto hebben en zo kunnen doorgeven aan de kopende partijen. Wij hebben dit ook zojuist tijden ons maandagoverleg met het gehele team weer besproken. Nogmaals bedankt.

Ed Idskes

Ongelooflijk snel geholpen en na vijf minuten mijn auto verkocht voor de prijs die ik ervoor vroeg. Ook zeer tevreden over de koper Eric van de Weijer B.V,

Door goede contacten van deze tussenpersonen een prima koper gevonden.

Guus

Zeer snelle en goede service. De auto was binnen een uur verkocht voor een goede prijs. Ook het contact, de afspraken en het contract waren prettig helder en concreet. Het aangesloten bedrijf was... Zeer snelle en goede service. De auto was binnen een uur verkocht voor een goede prijs. Ook het contact, de afspraken en het contract waren prettig helder en concreet. Het aangesloten bedrijf was ook zeer professioneel en de contact persoon was een prettige man die direct zijn afspraken nakwam. Youssef en Robin bedankt.

Richard Post

Snel, goede communicatie via telefoon en mail. En ook een hele goede prijs. Aanrader, dus👍