Tamara

Nette mensen die hun afspraken prima nakomen

Mike van der Wal

Prima!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel Mike voor de goede score!

Ad

Bijzonder plezierig contact gehad met Sven! Na doornemen van alle details is hij er mee aan het werk gegaan en belde de volgende dag dat hij een bod had. Na afwijzen hiervan heeft hij kans gezien... Bijzonder plezierig contact gehad met Sven! Na doornemen van alle details is hij er mee aan het werk gegaan en belde de volgende dag dat hij een bod had. Na afwijzen hiervan heeft hij kans gezien het bod te verhogen tot het gewenste bedrag. Goede inzet van Sven, heel tevreden hierover. Na ontvangst van de verkoopovereenkomst contact gehad met de koper, die dezelfde middag nog het transport regelde. Helaas wilde de koper de auto voor het afgesproken bedrag niet meenemen en moest ik uiteindelijk genoegen nemen met een lager bedrag. Dit was niet te wijten aan Sven cs, maar dus aan de koper, die na een overeenkomst toch ging heronderhandelen .... Achteraf heeft Sven nog aangegeven dat dit bepaald niet de bedoeling was geweest en sprak hierover zijn ongenoegen uit tav de koper. Al met al was het contact met Wijverkopenuwautowel.nl steeds goed en snel, maar door toedoen van de koper het resultaat wat teleurstellend.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel Ad voor de uitgebreide review. Goed om te lezen dat onze collega Sven zijn best heeft gedaan en duidelijk contact heeft gehouden. We zullen het absoluut aan hem doorgeven. Nogmaals dank... Dank je wel Ad voor de uitgebreide review. Goed om te lezen dat onze collega Sven zijn best heeft gedaan en duidelijk contact heeft gehouden. We zullen het absoluut aan hem doorgeven. Nogmaals dank voor de review.

Arie de Kleijn

Prima service en ze komen afspraken uitstekend na

Suuz

Snel geregeld, duidelijke afspraken

G. de Groot

Heel prettig

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel voor de mooie score!

laura

Goede service. fijn geholpen door sven.
ze leggen alles duidelijk uit en zorgen ervoor dat de verkoop vlot verloopt.

petra

Alles is gegaan zoals afgesproken.
was een beetje huiverig. hoorde verhalen over afdingen bij het ophalen van de auto. maar dat is niet gebeurt.

Mylène Kooiman

Professioneel, gemakkelijk en snel

Daan

Uitstekende dienstverlening. Ik heb steeds contact gehad met Nasr. Gaat zeer voortvarend te werk. Heb een prima bod ontvangen voor mijn auto en ben in overleg met de koper overeengekomen dat ik mijn... Uitstekende dienstverlening. Ik heb steeds contact gehad met Nasr. Gaat zeer voortvarend te werk. Heb een prima bod ontvangen voor mijn auto en ben in overleg met de koper overeengekomen dat ik mijn auto nog enkele weken mocht gebruiken.