petra

Alles is gegaan zoals afgesproken.
was een beetje huiverig. hoorde verhalen over afdingen bij het ophalen van de auto. maar dat is niet gebeurt.

Mylène Kooiman

Professioneel, gemakkelijk en snel

Daan

Uitstekende dienstverlening. Ik heb steeds contact gehad met Nasr. Gaat zeer voortvarend te werk. Heb een prima bod ontvangen voor mijn auto en ben in overleg met de koper overeengekomen dat ik mijn... Uitstekende dienstverlening. Ik heb steeds contact gehad met Nasr. Gaat zeer voortvarend te werk. Heb een prima bod ontvangen voor mijn auto en ben in overleg met de koper overeengekomen dat ik mijn auto nog enkele weken mocht gebruiken.

Taxi Poort

Prima geregeld

Rogier Elbers

Snelle verkoop tegen goede prijs!

Jan

Goed en snel geregeld

Angel

Fijn, goede duidelijke afspraken

Van de velde

Zeer netjes geholpen

Rebecca Bouwman

Nemen zeer snel contact op en word duidelijk uit gelegd hoe alles werkt. Geven een eerlijke prijs voor jou auto.

Ingalf holding vastgoed bv

Auto binnen 2 minuten verkocht en alle afspraken incl. betaling top nagekomen bij de verkopende party. Ondersteuning gekregen van Aziz, beste kerel, verstand van zaken en komt afspraken na. Dit zie... Auto binnen 2 minuten verkocht en alle afspraken incl. betaling top nagekomen bij de verkopende party. Ondersteuning gekregen van Aziz, beste kerel, verstand van zaken en komt afspraken na. Dit zie nog maar weinig in de auto business. chapeau