Reviews

9.2 / 10
1206 beoordelingen
Schrijf beoordeling

96% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1206 Reviews

E.V. Reuvekamp

2/10

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Na overeenkomst te hebben vindt de verkoper vindt van alles en nog wat van de auto en wil alleen kopen tegen een lagere prijs dan overeengekomen. Ben er een... Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Na overeenkomst te hebben vindt de verkoper vindt van alles en nog wat van de auto en wil alleen kopen tegen een lagere prijs dan overeengekomen. Ben er een stukje in meegegaan, maar de verkoper kwam alleen met een absoluut schijtbod. Bram van wijverkopenuwautowel.nl zegde toe dan een nieuwe verkooppoging te zullen doen, maar na een week van oorverdovende stilte heb ik niets meer van deze club gehoord.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Hartelijk dank voor de moeite die u heeft gestoken om ons van feedback te voorzien. Inmiddels hebben wij (Bram) u gesproken en zijn stilte was niet correct, maar op de achtergrond was hij wel... Hartelijk dank voor de moeite die u heeft gestoken om ons van feedback te voorzien. Inmiddels hebben wij (Bram) u gesproken en zijn stilte was niet correct, maar op de achtergrond was hij wel degelijk bezig om een nieuwe koper te vinden. Helaas is dit niet gelukt omdat uw auto zoals u deze geschetst heeft niet helemaal overeenkwam met hoe de werkelijkheid is. Dat wij geen geschikte koper meer konden vinden voor het bedrag dat u voor ogen heeft - wat dus te hoog is ingeschat, vanwege de staat van de auto - hadden wij u direct moeten terugkoppelen, onze excuses dat u niets gehoord heeft. Hier kunnen wij alleen maar van leren.
Uiteraard wensen wij u alsnog veel succes met het verkopen van uw auto.


E.Martherus

9/10

Op tijd en alles volgens afspraak

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles volgens afspraak verlopen is voor u


J. de Boer

10/10

Supergoed geholpen. Persoonlijk contact, goede prijs en alles keurig afgehandeld. En goede nazorg om te checken of het bij autobedrijf naar tevredenheid was verlopen.


prive

10/10

Ik was erg verrast met de afwikkeling, duidelijke afspraken, en 2 dagen later kwam de autohandelaar (vader en zoon), de auto ophalen, leuk gesprek gehad, en alles volgens afspraak, TOP


Rico

10/10

Binnen 7 dagen auto verkocht en geld ontvangen

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn om te horen dat u uw auto succesvol heeft mogen verkopen via ons platform! Uiteraard helpen wij u een volgende keer weer graag.


kruytzer

9/10

Alles perfect gegregeld


Juliana

8/10

Jullie hebben mij goed geholpen jammer dat het zo is gegaan met mij

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank dat u alsnog onze inzet waardeert.


J

10/10

Super bedrijf doet wat ze beloven


Hezemans

10/10

Zeer correcte werkwijze en betrouwbaar

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank voor uw mooie aanbeveling


Marcel

4/10

Ze kiezen partij voor hun klanten, vandaag auto aangeboden Audi A1 8000 vaste prijs, toch weer onderhandelen 7700 euro, omdat ons ze auto geen 130.000 had gereden maar 134.000, onze A1 geheel... Ze kiezen partij voor hun klanten, vandaag auto aangeboden Audi A1 8000 vaste prijs, toch weer onderhandelen 7700 euro, omdat ons ze auto geen 130.000 had gereden maar 134.000, onze A1 geheel gepoetst binnen en buiten, tank half vol, op formulier stond dat ons interieur schade had maar dat was niet eens, nieuwstaat!! . Auto net gekeurd en beurt gehad.. Dus contract heeft niet echt de waarde die ze beloven.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dag Marcel,
Dank voor uw waardevolle feedback. Wij hebben u nog geprobeerd te bellen maar krijgen u op dit moment niet te pakken.
Wij kiezen zeker partij voor onze klanten, alleen bedoelen...
Dag Marcel,
Dank voor uw waardevolle feedback. Wij hebben u nog geprobeerd te bellen maar krijgen u op dit moment niet te pakken.
Wij kiezen zeker partij voor onze klanten, alleen bedoelen wij er u mee. Het klopt dat u uiteindelijk 300 euro minder heeft gekregen. Dit hebben wij in een telefonisch gesprek ook aan u uitgelegd. Dit had echter niets te maken met de kilometerstand, maar met de banden en de uitlijning van de auto als gevolg hiervan. Onze Robin heeft met u uitgebreid stilgestaan bij dit gegeven en aan de telefoon gaf u aan het te begrijpen en ging u akkoord. Uiteraard hadden we liever direct de verkoop voor u geregeld voor de afgesproken prijs, volgens contract, maar met de nieuwe informatie konden wij dit helaas niet meer regelen. Uiteraard staan wij u nog graag te woord, want uw feedback heeft waarde voor ons en we zouden eventuele onvrede graag wegnemen.
^ Team Wijverkopenuwautowel
,