William

Na een APK afkeur besloten wij onze bus te willen verkopen. Nu hadden we al ervaring met het verkopen van een auto en dat was niet een geweldige ervaring. Via mail een bod en als puntje bij paaltje... Na een APK afkeur besloten wij onze bus te willen verkopen. Nu hadden we al ervaring met het verkopen van een auto en dat was niet een geweldige ervaring. Via mail een bod en als puntje bij paaltje komt wordt er natuurlijk gezeurd over de prijs. Dat was hier niet, ik heb duidelijke foto's ingestuurd en had prettig contact over de verkoop. Dat is een andere ervaring dan een contactcenter waar je contact mee hebt die zit te pushen. Vervolgens een goede prijs kunnen krijgen. Vooral in de overeenkomst waarin dan staat dat er niet meer over de prijs gesteggeld mag worden stemt tevreden. Het ophalen en betalen ging naar wens. Ik zou ze in de toekomst zeker weer benaderen!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Ontzettend vervelend dat u in het verleden andere ervaringen heeft gehad met andere platformen en hun werkwijze en wat fijn dat wij u wél een ervaring konden en mochten bieden zoals het hoort. Wij... Ontzettend vervelend dat u in het verleden andere ervaringen heeft gehad met andere platformen en hun werkwijze en wat fijn dat wij u wél een ervaring konden en mochten bieden zoals het hoort. Wij houden van korte lijnen en duidelijkheid. Of u nu nog een bus of toch een auto wilt verkopen, wij staan graag weer een volgende keer voor u klaar. Dank voor uw mooie woorden over onze dienstverlening.

j

Oneerlijk bedrijf

Dag Jolanda,
Dag Jolanda,
Dank dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring met ons bedrijf onder woorden te brengen. Uiteraard vinden wij het ontzettend vervelend om te horen dat u ons als 'oneerlijk bedrijf' aanmerkt. Wij hebben na aanmelden van uw auto uitgebreid met u gesproken over de verwachtingen rondom de waarde van de auto op basis van de data uit de markt. Dat dit niet gematcht heeft met uw eigen verwachtingen, daar kunnen wij helaas niets aan doen. Het is dan uw goed recht om uw auto niet via ons platform te verkopen. Een review met oneerlijk is dan naar onze mening niet helemaal terecht, maar uiteraard respecteren wij uw mening en ervaring. Wij wensen u een succesvolle verkoop toe!

Freestyle Academy

Heel snel geregeld en prettig contact

Peter

Super snelle verkoop. Bijzonder klantvriendelijk.

F van Lieshout

Auto is na goedkeuring en afspraken M.B.T afgesproken bedrag. Netjes opgehaald met vrijwaring en betaling van het afgesproken bedrag.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles netjes geregeld is

Duidelijke communicatie en afspraken!

ramon van amersvoort

Hele fijne ervaring snelle afhandeling

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat u onze dienstverlening als fijn en snel hebt ervaren. Uiteraard staan wij een volgende keer weer graag voor u klaar!

Laurentzen

Snel, duidelijk en eerlijk bedrijf. Wij zijn super tevreden over de samenwerking en zouden jullie zeker aanraden bij anderen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Bedankt voor de mooie review. Blij dat wij u mochten helpen met het verkopen van uw auto

I Hoolsema

Goeie service en vriendelijk medewerker