dfaas

Erg goede ervaring gehad. Ik heb mijn auto te koop aangeboden. Door omstandigheden ging de verkoop niet door, Wijverkopenuwautowel heeft erg goed meegedacht in het proces waarvoor ik ze erg dankbaar... Erg goede ervaring gehad. Ik heb mijn auto te koop aangeboden. Door omstandigheden ging de verkoop niet door, Wijverkopenuwautowel heeft erg goed meegedacht in het proces waarvoor ik ze erg dankbaar ben. Vandaar dat ik graag deze partij aan wil bevelen.

saskia rauws

Zodra ik de auto beschrijving had verstuurd gelijk Dylan aan de lijn. En binnen een half uur! was de auto verkocht.
Klasse!

E. koolmees

Mijn auto verkocht met behulp van Wijverkopenuwautowel.nl. Dit ging in het begin wat stroef. Dat lag niet aan wijverkopenuwautowel, maar aan de koper die eerst een afspraak afzei, en vervolgens bij... Mijn auto verkocht met behulp van Wijverkopenuwautowel.nl. Dit ging in het begin wat stroef. Dat lag niet aan wijverkopenuwautowel, maar aan de koper die eerst een afspraak afzei, en vervolgens bij de volgende afspraak twee uur te laat op kwam dagen en vervolgens ook nog eens moeilijk deed en wilde gaan afdingen. Deze koper heb ik weggestuurd. Wijverkopenuwautowel heeft vervolgens een andere kopers gevonden, die wel op tijd kwam en de koop netjes heeft afgerond.

Leon van der Zanden

Filiaal Eindhoven wordt onderen andere bemand door Leroy. Hij gaat zeer zorgvuldig en klantgericht aan het werk erg prettig!

Seykas

Der terenisfarmer

Rob

Auto te koop aangeboden en heel snel contact gekregen en een acceptabel bod. Niet heel erg hoog, maar mijn doel was ook gemak i.p.v de hoogste prijs. Heel fijn contact gehad met Sven en een mooi... Auto te koop aangeboden en heel snel contact gekregen en een acceptabel bod. Niet heel erg hoog, maar mijn doel was ook gemak i.p.v de hoogste prijs. Heel fijn contact gehad met Sven en een mooi contract opgestuurd gekregen.
Door ziekte en zeer van de koper is de koper lange tijd onbereikbaar geweest en heeft de uiteindelijke afhandeling veel te lang (5 weken) op zich laten wachten. Echter, wijverkopenuwautowel.nl treft hierin geen blaam. Zij hebben er alles aan gedaan om toch weer contact te krijgen met de koper. Zelfs diep in de privétijd heeft met name Sven nog tijd geïnvesteerd hierin.
Uiteindelijk heeft de koper de auto gekocht en heeft hij de vertraging en alle ergernissen gecompenseerd met een ruim hogere koopprijs. Kortom....eind goed al goed.

Jeroen Schinkel

Wij hebben onze Renault Trafic heel snel en voor prima prijs verkocht. Contact was heel prettig.

Patrick Bots

Uitstekende begeleiding en ook nazorg bij de snelle verkoop van mijn auto

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Patrick, goed om te lezen dat alles goed is verlopen en de auto naar tevredenheid is verkocht.

Frank

Auto via wijverkopenuwautowel aangeboden. Kreeg al heel snel een prima bod. De auto verkocht aan de door wijverkopenuwautowel gevonden handelaar. Helaas verliep de betaling door de handelaar niet... Auto via wijverkopenuwautowel aangeboden. Kreeg al heel snel een prima bod. De auto verkocht aan de door wijverkopenuwautowel gevonden handelaar. Helaas verliep de betaling door de handelaar niet heel soepel. Maar door tussenkomst van het wijverkopenuwautowel team is de betaling helemaal rond gekomen. Kreeg al meteen te horen dat ze garant stonden voor de betaling en dat het geregeld zou worden. Met name Aziz heeft hier veel actie in ondernomen en ik kon hem zelfs buiten werktijd en op zijn privé nummer hiervoor bellen

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Frank, dank voor de uitgebreide review en de mooie score. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het team voor een passende oplossing heeft gezorgd. We zullen de complimenten... Beste Frank, dank voor de uitgebreide review en de mooie score. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat het team voor een passende oplossing heeft gezorgd. We zullen de complimenten zeker aan Aziz doorgeven.

Ronny V.

Duidelijk, snel.