Sandra Dillewaard

Altijd een hoge en eerlijke prijs? Vorig jaar auto gekocht bij dealer voor €8500 en krijg nu €3000 aangeboden?? Dat is geen hoge en eerlijke prijs! Verder snelle reactie en afhandeling.

E w boks

Goed informatie behulpzaam zeer te vreden

Deborah

100% tevreden doen wat ze beloven.
Alles is vlekkeloos verlopen. Zowel met de bemiddelaar als de koper.

Monique

Er wordt heel snel gehandeld. Je wordt persoonlijk gebeld om e.e.a. te bespreken en dat is fijn, want zo is er ook nog een mogelijkheid om te onderhandelen. Bij veel andere sites krijg je een... Er wordt heel snel gehandeld. Je wordt persoonlijk gebeld om e.e.a. te bespreken en dat is fijn, want zo is er ook nog een mogelijkheid om te onderhandelen. Bij veel andere sites krijg je een gegarandeerde prijs waarna je niets meer hoort en je zelfs geen contact kunt zoeken.

Osman

Matthew is een topper, mijn auto is verkocht voor een goed bedrag. Ik had het eerst niet verwacht maar ik kreeg redelijke biedingen voor de auto, en ze denken bij Wijverkopenuwautowel erg met je mee.

Rob

Super! Volgens het contactpersoon was de auto in een nieuwe recordtijd verkocht. 18 minuten en voor de prijs die ik er voor wilde hebben.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dat is zeker een record! Misschien moeten we een hall of fame gaan bijhouden welke auto's we het snelste verkopen ;-) en dan staat de auto van u (op dit moment) bovenaan! Maar het... Dat is zeker een record! Misschien moeten we een hall of fame gaan bijhouden welke auto's we het snelste verkopen ;-) en dan staat de auto van u (op dit moment) bovenaan! Maar het allerbelangrijkste, wij hebben u mogen ondersteunen met de verkoop van de auto en dat is zoals wij uit deze mooie woorden kunnen lezen ontzettend goed gegaan. Super om te horen en wie weet verkopen wij uw volgende auto wel in 15 minuten. Graag tot een volgende keer.

Tom van Rossum

Ik ben door Kaan geweldig geholpen. Ik had gereageerd op jullie site en ben binnen 5 minuten door Kaan teruggebeld. Mijn Jeep Compass is binnen 15 minuten verkocht tegen een goede prijs,... Ik ben door Kaan geweldig geholpen. Ik had gereageerd op jullie site en ben binnen 5 minuten door Kaan teruggebeld. Mijn Jeep Compass is binnen 15 minuten verkocht tegen een goede prijs, ongelofelijk.
Werkelijk nog nooit meegemaakt. auto opgehaald, direct thuis geld op de rekening en een vrijwaringsbewijs. Ik raad iedereen aan die zijn auto wil verkopen het via " Wij verkopenuwautowel.nl en dan te vragen naar Kaan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat een mooie woorden aan Kaan, deze geven we graag door, en natuurlijk over de snelheid waarmee u uw auto succesvol verkocht heeft.Geweldig om te horen. Een volgende keer staan wij (Kaan) graag... Wat een mooie woorden aan Kaan, deze geven we graag door, en natuurlijk over de snelheid waarmee u uw auto succesvol verkocht heeft.Geweldig om te horen. Een volgende keer staan wij (Kaan) graag weer voor u klaar om u te helpen met de verkoop van uw auto en alle afhandeling.

N.V.T.

Plezierig en duidelijk in de te bieden dienstverlening.

astrid van der velde

Zeer snel gebeld voor een afspraak en binnen 2 dagen de auto verkocht en een mooie prijs er voor gekregen
ik raad dit zeker aan

Lars

Geholpen door een erg rustige en meedenkende dame! (Jentel)

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Goed om te horen dat u zo geweldig geholpen bent! Uiteraard staan we de volgende keer weer graag voor u klaar!