marcelis groenevelt

De medewerkers komen zeer betrouwbaar over en geven goede informatie.
De begeleiding van het traject was super

Twan Aarts

Ik werd nadat ik de foto's van mijn auto door gegeven had al na een 1/2 uurtje gebeld, de gegevens werden genoteerd en op de vraag waarom ik de auto van mij wilde verkopen, kon ik heel kort zijn,... Ik werd nadat ik de foto's van mijn auto door gegeven had al na een 1/2 uurtje gebeld, de gegevens werden genoteerd en op de vraag waarom ik de auto van mij wilde verkopen, kon ik heel kort zijn, door een vastgestelde longziekte, doordat mijn vooruitzichten niet zo goed zijn en waarschijnlijk niet meer aan het werk kon gaan, daarom verkoop ik de auto,.. binnen 1 uurtje was de auto verkocht en verkoper Kaan, garandeerde mij het bedrag wat ik wilde ontvangen.
Contact opgenomen met de garage wanneer ze de auto zouden komen ophalen, alles goed geregeld.
Afgelopen week heb ik echter in het ziekenhuis testen moeten doen en die waren zo goed, dat mijn vooruitzichten nog helemaal niet zo slecht bleken te zijn, en dat ik waarschijnlijk toch weer aan het werk kon gaan,.. maar tjuu, de auto net verkocht, dus heb ik contact gezocht met de medewerkers van wijverkopenuwautowel.nl en uitgelegd dat de uitslag van mijn longen toch beter waren dan de longarts had verwacht en dat ik de auto eigenlijk nog niet kon missen, waarop de medewerker gelijk zei, dan gaan regelen dat u uw auto kan behouden en we geen extra kosten voor u berekenen van € 250,00 omdat ze het goed konden begrijpen hoe de situatie nu toch veranderd was voor mij,.. dus echt super goed behandeld door wijverkopenuwautowel.nl en nogmaals bedankt voor de goede service en voor het begrip,...

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wij wensen u veel beterschap en vinden het fijn dat u een betere uitslag heeft gekregen dan verwacht en uiteraard denken we dan graag met u mee voor een passende oplossing. In dit geval hopen we dat... Wij wensen u veel beterschap en vinden het fijn dat u een betere uitslag heeft gekregen dan verwacht en uiteraard denken we dan graag met u mee voor een passende oplossing. In dit geval hopen we dat u nog vele veilige kilometers mag maken in uw auto.

Xavier

Goed gesprek gehad met een verkoper. Ik moest m'n wagen brengen dus dat geregeld. Daar aangekomen na bijna 2uur rijden met autoambulance begon de "nieuwe eigenaar" meteen te zeuren over een plekje... Goed gesprek gehad met een verkoper. Ik moest m'n wagen brengen dus dat geregeld. Daar aangekomen na bijna 2uur rijden met autoambulance begon de "nieuwe eigenaar" meteen te zeuren over een plekje op het chroom en datie ooit eens was overgespoten. Niet gek natuurlijk voor een wagen van meer dan 60 jaar oud.. dus eindoordeel, meneer trekt z'n keutel in en helaas niet verkocht.
Geloof deze site niet en ga nooit een wagen brengen zonder handgeld.

Melissa

Zeer tevreden, samen vraagprijs overeengekomen en hebben gezocht naar een koper. Binnen een dag gelukt. Super dankjewel!

Gerard Vd linden

Prima bemiddeling top bedrijf

Veselinmt

Afspraak is afspraak! snel en accuraat! Bedankt Aiwen!

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Bedankt voor de waardering voor onze collega Aiwen! We geven de complimenten graag door!
De volgende keer staan wij uiteraard opnieuw voor u klaar om uw voertuig te verkopen.

Tommie

Het bedrag wat we overeen gekomen zijn, werd ook inderdaad betaald. En ze komen de auto ophalen.

Wishal

Top bedrijf

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat fijn dat u ons beoordeelt met 5 sterren. De volgende keer staan wij uiteraard weer voor u klaar!

Timmermans

Eerste en laatste keer! Sterk mijn twijfels over onafhankelijkheid. Doen langdurig zaken met de zelfde autohandelaren. Mijn ervaring als ze de auto op komen halen kraken ze de auto helemaal af. Voor... Eerste en laatste keer! Sterk mijn twijfels over onafhankelijkheid. Doen langdurig zaken met de zelfde autohandelaren. Mijn ervaring als ze de auto op komen halen kraken ze de auto helemaal af. Voor de afgesproken prijs wilden ze de auto niet meenemen. Hij zei dat hij zijn baas moest bellen bleek dat het de mijn contactpersoon van wijverkopenuautowel. Er is een filmpje gemaakt van draaiende motor en uitgewisseld met mijn contactpersoon. Beide zeiden dat ze iets hoorden in de motor. Ze zullen elkaar echt niet tegen spreken. Dit ruikt naar belangenverstrengeling! Bod was ver beneden de afgesproken prijs. Ik zei laat de auto maar staan. De handelaar ging niet gelijk weg dat was voor mij een teken dat er meer in zat dan de geboden prijs op locatie. Uiteindelijk een prijs overeengekomen. Mooie praatjes maar als puntje bij paaltje komt…….niet fair en proberen een leek van auto’s wijs te maken dat je auto niet deugd.

Beste meneer/mevrouw Timmermans,
Beste meneer/mevrouw Timmermans,
Nogmaals bedankt dat u met ons in gesprek bent gegaan rondom uw ervaring met Wijverkopenuwautowel en de opkopende dealer. Wij betreuren uw ervaring uiteraard ontzettend. Zoals aan de telefoon aangegeven is het zeker niet zo dat wij 'samenwerken' met de dealers om tegen u te zijn. Mochten wij zo werken, dan kunnen wij als bedrijf niet bestaan. Wij hebben er immers helemaal niets aan, als de ervaring van iedereen hetzelfde is als die van u. Wij betreuren het heel erg dat u dit wel zo heeft ervaren. Dat is zeker niet zoals wij willen werken met onze klanten in samenwerking met onze dealers. Wij hopen dat wij uw nare gevoel hebben kunnen verminderen of wegnemen tijdens ons contact en anders komen wij natuurlijk graag nogmaals met u in contact om alles op te lossen. Wij danken u voor uw waardevolle feedback rondom uw ervaring, hier kunnen wij als team alleen maar van leren.

Kees Prins

Zeer positief

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat u onze dienstverlening als zeer positief heeft ervaren. Daar doen we het voor.