Bart Schultz

Vriendelijk en meedenkend autobedrijf Almelo Buitenhaven. Zelfs op zondag mijn auto in kunnen leveren. Bij aankomst bleek er iets kapot te zijn wat ik niet wist. De garagehouder heeft mij hiermee... Vriendelijk en meedenkend autobedrijf Almelo Buitenhaven. Zelfs op zondag mijn auto in kunnen leveren. Bij aankomst bleek er iets kapot te zijn wat ik niet wist. De garagehouder heeft mij hiermee geholpen en mij zeker niet laten staan zonder geld en mij netjes bij het treinstation afgezet. De auto was dusdanig defect dat de garagehoude de autonormaliter niet eens in mag nemen voor de afgesprken prijs. Dus nogmaals bedankt! Bart

Mirella

Kaan heeft het supersnel en netjes geregeld binnen een uur! Vandaag is mijn auto opgehaald door een nette jongeman. Al met al goed geregeld.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel voor de mooie reactie en de fantastische scoren. We zullen natuurlijk de mooie woorden ook aan onze collega Kaan doorgeven.

Hannie van Drie en Rolf Van Den Berg

Er werd keurig gebeld van begin t/m het einde. Vriendelijk te woord gestaan.

van Geffen

Super vriendelijk, goed en snel geholpen door wijkopenuwautowel.nl

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel voor de mooie review en de geweldige score.

Nick

Snelle afhandeling verkoop en nette prijs

Ruiter

Zeer goed geholpen door Dylan

Dennis

Afhandeling was verder goed en snel. Wel paar keer gebeld maar kreeg ze niet te pakken via mail wel snel antwoord

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat u ons niet goed te pakken heeft kunnen krijgen. Uiteraard fijn dat het toch goed gelukt is om de auto via onze service te verkopen. We gaan de... Dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat u ons niet goed te pakken heeft kunnen krijgen. Uiteraard fijn dat het toch goed gelukt is om de auto via onze service te verkopen. We gaan de feedback over onze bereikbaarheid absoluut meenemen om onze dienstverlening te verbeteren. Nogmaals bedankt.

P.van Opijnen

Alles volgens afspraak geregeld en vriendelijke mensen.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank u wel voor de mooie review en de goeie score van een 10. Ook een volgende keer zijn we u graag weer van dienst.