Joris

Hier verkoop je je auto zoals je hoopt dat het zal gaan

Jessica Volger

Geweldig snelle reacties en handelen, hulpvaardig en aardige medewerkers

Zorgeles

Prima afhandeling. Vlot en duidelijk.

Murat Özcan

Perfect. Geen speld tussen te krijgen

vdr Straaten

Snel, volt en correct

Michel Berkelouw

Fijne ervaring. Correcte manier van communiceren en er wordt goed gewerkt om op het gewenste bod uit te komen.

Ramon

Zeer snel en goed geholpen.

Veltens

Goed geholpen

Dennis

Geen gegarandeerde prijs
Geen gegarandeerde prijs
De verkoop ging redelijk snel. Redelijk bod ook gekregen voor de auto. Je kiest voor een verkoop service omdat je geen gedoe wilt hebben. En dan komt de koper (een garage bedrijf) de auto ophalen.
Die begint te zeuren over een geluidje. Heel verhaal over de distributieriem die losjes raakt.
Lult ie er toch even 500 € vanaf weer. Nogmaals, ik wil er vanaf, dus dan doe je dat maar, maar de gegarandeerde prijs is dus onzin. Ga er maar van uit dat er nog een bedrag van de prijs af gezeurd wordt.
Tegelijkertijd proberen ze jou wel te verbinden door een boete clausule erbij te voegen als je de auto ondertussen ergens anders verkoopt.

Ik zou deze site niet nog eens gebruiken.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Dennis, dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij begrepen van onze dealer dat inderdaad de ketting hoorbaar was bij de auto. Dat was... Beste Dennis, dank u wel voor de review. Vervelend om te lezen dat het niet is verlopen zoals u had gehoopt. Wij begrepen van onze dealer dat inderdaad de ketting hoorbaar was bij de auto. Dat was de reden om toch een aangepast bod te doen. Als we in de onderhandelingen zitten, dan vragen we om een stuk commitment. Maar het bod is absoluut nog vrijblijvend tot het wel/niet geaccepteerd is.

Dion

Snel en goed geregeld. Ik ben in contact gebracht met een heel goed autobedrijf die mijn auto voor een hele nette prijs heeft gekocht.