Dion

Snel en goed geregeld. Ik ben in contact gebracht met een heel goed autobedrijf die mijn auto voor een hele nette prijs heeft gekocht.

Arno

Super makkelijk, geen onderhandelen, erg vriendelijk en goede begeleiding.

Matthijs Vreeman

Eerst moesten we de auto brengen maar uiteindelijk is hij opgehaald.

Hennie Tholen

Goede en snelle verkoop.

Bert Bohle

Betreft verkoop minicar met kenteken DHR-32-G met zeer goede tot tevreden resultaat

Holtman

Snel en goed geregeld

Thom

Alles ging heel gemakkelijk en snel

Tony

Amateurisch bedrijf. Komen hun afspraken niet na.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Beste Tony, vervelend om te lezen dat de ervaring niet goed is geweest. We hebben gegevens ontvangen over de auto, die niet overeen kwam met de werkelijke staat van de auto. De auto had meer schade... Beste Tony, vervelend om te lezen dat de ervaring niet goed is geweest. We hebben gegevens ontvangen over de auto, die niet overeen kwam met de werkelijke staat van de auto. De auto had meer schade dan in eerste instantie was doorgegeven. Natuurlijk ontzettend vervelend, maar dat is de reden geweest dat de verkoop toen niet door is gegaan. We hebben meerdere keren geprobeerd om telefonisch met elkaar in contact te komen om dit verder te bespreken, maar dit is helaas niet gelukt.

Daniëlle van Brugge

Heel goed geholpen en snel mn autootje kwijt voor de afgesproken prijs en binnen de afgesproken tijd zonder veel rompslomp

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Dank je wel Daniëlle voor de mooie review en mooie woorden. Goed om te lezen dat alles goed is verlopen.

René

Wel heb ik bij het ophalen van de auto met de koper moeten onderhandelen. Prettige medewerker die goed zijn best voor je doet tijdens de verkoop en tijdens de afhandeling met de verkoper.
Wel heb ik bij het ophalen van de auto met de koper moeten onderhandelen.
Wijverkopenuwautowel.nl zou nadrukkelijk moeten vertellen dat bij het ophalen van de auto bv. lak laagdikte gemeten wordt en bij afwijkende laagdiktes het schade verleden als argument om de prijs te verlagen gebruikt wordt. Ook al is de schade niet bij de eigenaar bekend. In mijn geval zou de schade ergens voor mijn tijd in de 14 jaar van de auto plaats hebben gevonden. Ook wordt een mogelijk mechanisch probleem dat door een leek bij een uitstekend rijdende auto niet te constateren is aangehaald.
Uiteindelijk toch tot een compromis gekomen en tevreden de auto meegegeven.
De afwikkeling van de financiën en de overschrijving verliep snel en vlekkeloos.