Kees Prins

Zeer positief

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat u onze dienstverlening als zeer positief heeft ervaren. Daar doen we het voor.

MRT

Professional and very quick

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Glad to hear that we worked with you to successfully sell your car.

Ahmet

Snel en makkelijk

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Fijn dat alles snel en makkelijk verlopen is en wij samen met u succesvol uw auto hebben kunnen verkopen.

Farid Alzuhayri

Super en snel

Andre

Niet tot een deal gekomen maar een super meedenkend en attent bedrijf!! Na contact gehad te hebben met Tygo tot een super oplossing kunnen komen waarbij werd meegedacht aan een actieve oplossing wat... Niet tot een deal gekomen maar een super meedenkend en attent bedrijf!! Na contact gehad te hebben met Tygo tot een super oplossing kunnen komen waarbij werd meegedacht aan een actieve oplossing wat voor beide partijen prima was. Bedankt Tygo voor de fijne manier van communicatie en het vele begrip in deze situatie, hier kunnen veel bedrijven van leren! :)

Als je je auto zonder gedoe of kleine lettertjes gemakkelijk wilt verkopen raad ik dit bedrijf zeker aan.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Wat een mooie lovende woorden, ondanks dat we niet tot een deal zijn gekomen. We proberen altijd mee te denken en in oplossingen, niet in problemen. Super dat je dit dus ook echt zo ervaren hebt.... Wat een mooie lovende woorden, ondanks dat we niet tot een deal zijn gekomen. We proberen altijd mee te denken en in oplossingen, niet in problemen. Super dat je dit dus ook echt zo ervaren hebt. Daar doen we het als team voor en we staan graag een volgende keer weer voor je klaar.

Gerben

Snel en goed.

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Mooi dat alles snel en goed verlopen is. Uiteraard staan wij als team graag weer voor u klaar een volgende keer.

Karin

Naar tevredenheid auto verkocht

Latifa

Zet vriendelijk m, professional en erg behulpzaam. Met heel veel Dank aan Vito

Reactie Wijverkopenuwautowel.nl:

Heel graag gedaan en we geven de complimenten graag door aan Vito.

Jolanda

De ervaring met jullie was super! Eerst een focus verkocht mede door jullie met de afgesproken prijs.
Vandaag ka verkocht en de garage ging ineens onder de afgesproken prijs en dus minder gekregen dan afgesproken.
Baal er flink van!