Assortiment
Betaalgemak
Prijs
Communicatie

Maaike

Onlangs twee dozen wijn besteld die de volgende dag al geleverd werden. Beide wijnen zijn heerlijk en waren erg goed geprijsd. Top service en ervaring met de Wijnspecialist, ik kom zeker terug voor...

Arend

Fijne website met een goed assortiment!

Johannes

Bestelling gedaan bij wijnspecialist echter tijdens transport was breuk ontstaan wat tijdig aan mij werd gemeld. Adequaat en snel opgelost. Service die je bij een webshop niet echt verwacht.

Jarno de Vries

Ik bestel regelmatig online wijn, maar ik kende deze website nog niet, maar was positief verrast door het grote assortiment en goede prijzen. Mijn eerste bestelling verliep perfect!

Sanne

Wekelijks goede aanbiedingen, scherpe prijzen en heldere omschrijvingen bij de wijnen.

Bas Okeke

Fijne site om wijn te bestellen. Fles werd goed verpakt en kwam goed aan. Alleen jammer dat er geen PayPal betaaloptie was, maar misschien komt dat nog. Het is sowieso een absolute aanrader om...

Arnold

Een mooi assortiment en goede service! Top bedrijf!

Carmen

Zeer tevreden over Wijnspecialist.nl, een ruim assortiment van exclusieve wijnen voor scherpe prijzen! Tevens ging het bestelproces erg vlot en was de betaling eenvoudig voltooid.

Tom

Snelle bezorging, goede service en heerlijke wijn! Ik zou het aan iedereen aanraden.

Mooi assortiment, prima service