Assortiment
Betaalgemak
Prijs
8.5/10
Communicatie

Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat ik de bezorging daarvan niet kon plannen. Dat is erg onhandig omdat ik niet altijd thuis ben. Het zou een grote verbetering zijn als het bezorgmoment... Nadat ik de bestelling had geplaatst bleek dat ik de bezorging daarvan niet kon plannen. Dat is erg onhandig omdat ik niet altijd thuis ben. Het zou een grote verbetering zijn als het bezorgmoment gekozen kan worden. Of als ik zou kunnen kiezen voor een afhaalpunt.

Reactie Wijnspecialist.nl:

Bedankt voor de tip! We zijn met onze vervoerder aan het overleggen wat hier de mogelijkheden voor zijn.

Sanne

Leuk om te zien dat Wijnspecialist.nl mijn favoriete wijn (AIX Rosé) nu ook verkoopt. Ze hebben er een nieuwe klant bij!

Elsbeth

Uitstekende service en correcte levering. Wij hebben de Aix rosé besteld, welke keurig netjes verpakt werden afgeleverd. En natuurlijk voor een mooie prijs.

Sonja Kwakernaat

Super Goed

S. Botter

Snelle levering en lekkere wijnen!

van den Hoek

Makkelijk bestellen en betalen.
Genoeg wijnsoorten.
Snelle levering.
Heerlijke wijn.

Zwiers

Goed en snel geleverd

xx

Wijntje gedronken, in een restaurant, even googlen , bestellen, en snel in huis. Top!!

JL Klok

Hopeloos en niet op tijd!

Reactie Wijnspecialist.nl:

Helaas is er tijdens het transport breuk ontstaan, waarover we de klant niet tijdig hebben geïnformeerd. Uiteraard hebben we hiervoor ons excuses aangeboden en de bestelling opnieuw verzonden met... Helaas is er tijdens het transport breuk ontstaan, waarover we de klant niet tijdig hebben geïnformeerd. Uiteraard hebben we hiervoor ons excuses aangeboden en de bestelling opnieuw verzonden met een (naar ons idee) leuke tegemoetkoming voor de overlast. We hebben inmiddels ons proces aangepast om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen.