Assortiment
Betaalgemak
Prijs
Communicatie

Robert

Top! Goede service en snelle levering

Toelichting

Goede service en snelle levering

Berry Deurhof

Goede service

Toelichting

Een van de bestelde wijnen bleek niet leverbaar te zijn. Dit werd probleemloos opgelost met een goed voorstel voor een vervangende wijn.

Frank Van Zeytveld

Eindelijk Bestué

Ooit gdronken in Spanje, daarna nooit gezien in Nederland

Ardi Bashotaj

Juiste wijn en redelijke levering

Toelichting

Bij wijnspecialist.nl 4 flessen 19crimes besteld (2 uprising en 2 banished). Super kwaliteit wijn, de 19crimes serie. Dit is de soort wijn die ik nooit links zal laten liggen. Het is erg jammer dat... Bij wijnspecialist.nl 4 flessen 19crimes besteld (2 uprising en 2 banished). Super kwaliteit wijn, de 19crimes serie. Dit is de soort wijn die ik nooit links zal laten liggen. Het is erg jammer dat de wijn van de 19crimes serie zelden in de aanbieding is. Ik had hier graag vaker korting op willen zien.

De levering daarentegen was in de eerste instantie niet goed gegaan. Een fles wijn was gebroken tijdens de rit van de bezorger. Ik begrijp dat wijnspecialist.nl hier niet veel tegen had kunnen doen, omdat hun de bezorging niet doen. Overigens had er wel een betere verpakking om de wijn heen gekund (bubbelplastic om de fles zou de breekveiligheid enorm toenemen) om zulke situaties te voorkomen.

Hierdoor kon de wijn bij de eerste bezorgpoging niet geleverd worden. Daaropvolgend heb ik contact gehad met een medewerker van wijnspecialist.nl en werd keurig geholpen. Medewerker had direct een nieuwe bestelling geplaatst met dezelfde producten, nog voordat de oude bestelling was aangekomen bij hun. Bij 2de bestelling is alles verder keurig op aangegeven tijd bezorgd, zoals het hoort.

Maria Ven

Wijn

???

José van Winkel

Goed verpakt, snelle levering

Toelichting

De wijn wordt goed verpakt en ook nog eens snel geleverd. Keuze uit heerlijke wijnen

Remco

Snelle levering en fijne service

Toelichting

Altijd netjes geleverd zoals beloofd en mooi assortiment. Al jaren een tevreden klant!

Marc Sterckx

Proffesionele aanpak van handelen.

Toelichting

Als koper voelt u zich als "Klant is koning"

Ietje van de Belt

Slechte levering

Toelichting

Woensdagnacht besteld , nu een week bijna verder en nog geen Rosé

Reactie Wijnspecialist.nl:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat u langer dan gebruikelijk heeft moeten wachten op uw bestelling. Wij versturen onze wijnen binnen 24 uur, waarna onze partner PostNL het logistieke proces verder oppakt. Wij hebben hier helaas geen directe invloed op. Ik zie dat het pakket na een vertraging netjes is afgeleverd en dat er contact is geweest met onze klantenservice over deze zending. In ieder geval nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Wijnspecialist

Frank Berkheij

Snelle service

Toelichting

Leuk pakket, voor een goede prijs