Assortiment

Bestelling wijn

Ronald Rijkers

Ontdekt

Toelichting

Voor ons nieuwe wijnen “ontdekt” en nu een vol wijnrek met alle 19crimes in voorraad.

Marina Schools

Super service

Lekkere wijn

Ans

Perfect!

Toelichting

De service en de kwaliteit, alsmede de verpakking is uitstekend.

Verweijmeren

Snel en goed geleverd

conform verwachting

Michael Beverland

Always reliable, good prices and choice

Toelichting

I buy wine from this firm during Beaujolais nouveau and Novello and they always have good wine and are professional in packing and delivery. Strongly recommended

gevelelementen Montage Kruijen

De service is evengoed als de wijn!

Toelichting

we bestellen vaker privé wat lekkere wijntjes bij de wijnspecialist, maar deze keer heb ik ook zakelijk wat wijnen besteld voor relaties. Nadat we een melding kregen dat een van de bestelde wijnen... we bestellen vaker privé wat lekkere wijntjes bij de wijnspecialist, maar deze keer heb ik ook zakelijk wat wijnen besteld voor relaties. Nadat we een melding kregen dat een van de bestelde wijnen niet meer leverbaar was, kreeg ik meteen een aanbod voor een soortgelijke wijn die 2 euro per fles duurder was, maar kosteloos als vervanging kon dienen van de reeds bestelde wijn. De wijn die werd geadviseerd was zeker een aanrader en we waren heel blij met de suggestie. Wij blijven bestellen bij wijnspecialist. De service is top, de verzending is hartstikke snel en de wijnen zijn absolute toppers.

Deys betontechniek

Mount Riley Limited Release Sauvignon Blanc

Heerlijke fruitige witte wijn

kollee

Bestelling laat ontvangen

Toelichting

Bestelling om onbepaalde reden meerdere keren retour gegaan waardoor bestelling laat aankwam

Dooijeweerd

Toelichting

Fijn dat jullie van die alcoholvrije wijn hebben!