Assortiment
Communicatie

Hairstyling Joyca

Geweldig

Toelichting

Juiste prijzen en perfecte levering

Conny

Altijd een goede wijn

Toelichting

Weer een lekker beaujolais besteld

Martijn

Prima wijnen

Marina schools

Super

Veel keuze

N. Donders

Snelle goede levering en service

Toelichting

Duidelijke communicatie en zeer snelle goede verpakte levering

Jolanda

Topwijn

Gewoon heerlijk!!!

Imke

Fijne afwisseling

Toelichting

Ik bestelde altijd bij Gall en Gall maar ik werd het aanbod een beetje beu. Bij wijnspecialist veel verschillende wijnen om uit te proberen. Vooral een groter aanbod negroamaro. Van mij had wel het... Ik bestelde altijd bij Gall en Gall maar ik werd het aanbod een beetje beu. Bij wijnspecialist veel verschillende wijnen om uit te proberen. Vooral een groter aanbod negroamaro. Van mij had wel het aanbod betaalbare rioja (+-10euro) groter mogen zijn. Verzending helaas pas gratis boven 75 euro. 50 euro had ik fijner gevonden. Wel snel verstuurd en goed verpakt!!

Thomas

Top bedrijf

Toelichting

Levering was snel en correct, ruime keuze van mooie wijnen tegen schappelijke prijs.

Liesbeth

Goede deal

Snelle levering,lekkere wijn

Frische Technical Support BV

Mismatch bestelling versus voorraad

Toelichting

Helaas bleek het bestelde en betaalde aantal flessen niet in overeenstemming met de beschikbare voorraad. Je zou van een dergelijke webshop mogen verwachten dat er een directe koppeling bestaat met... Helaas bleek het bestelde en betaalde aantal flessen niet in overeenstemming met de beschikbare voorraad. Je zou van een dergelijke webshop mogen verwachten dat er een directe koppeling bestaat met het voorraadbeheersysteem.