Wijnpaal

Mark

Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de... Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de Wijnpaal uiteindelijk in het echt zag bij mijn schoonvader thuis was ik overtuigd. Wat een gaaf product, afwerking is echt heel mooi. Uiteindelijk zelf ook een zijdeglans witte variant besteld, helemaal blij mee! Keep it up!

Goed! Wijnpaal besteld, duidelijke site en sneller geleverd dan aangegeven was!

Jesse Blijde

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Ook invullen van wensen bij bestelling duidelijk en overzichtelijk.

Sarah

Mat zwarte wijnpaal gekocht. Prachtig afgewerkt product, staat heel mooi in ons nieuwe huis. Blij mee!

Annalia Dekker

Prettig en meegaand

Marcel van Oers

Super ervaring, mooi product & zeer goede service.

Michel

Prima. Levering was veel sneller dan verwacht.

Martijn

Zeer positief! Goed en vakkundig geholpen door Mike, zowel bij het bestellen als bij de plaatsing van het meubel.

Yvonne Habraken

We hebben de wijnpaal gewonnen en zeker een hele goede service gehad, echt een blikvanger in huis !

Strubbe

Dit levering was stipt en vlug. De montage was makkelijk. Ik heb toch een kleine opmerking. Bij de beschrijving staat houtimitatie. In België is houtimitatie een kunststof met een look van... Dit levering was stipt en vlug. De montage was makkelijk. Ik heb toch een kleine opmerking. Bij de beschrijving staat houtimitatie. In België is houtimitatie een kunststof met een look van hout. Wat jullie leveren is MDF, dit moet altijd behandeld worden (gevoelig voor vocht). Ik vind dat jullie beschrijving beter en correcter kan.

Reactie Wijnpaal:

Beste Johan, bedankt voor de feedback. Wij gaan nog een keer goed kijken naar onze omschrijvingen. In de "extra product informatie" onder de foto's staat wel vermeld dat de Wijnpaal van... Beste Johan, bedankt voor de feedback. Wij gaan nog een keer goed kijken naar onze omschrijvingen. In de "extra product informatie" onder de foto's staat wel vermeld dat de Wijnpaal van MDF is gemaakt, maar we gaan hiermee aan de slag om te kijken of we dat toch nog duidelijker kunnen omschrijven. Vriendelijke groet, Ruby