Wijnpaal

Jan Overkleeft

Was goed gegaan zoals afgesproken,

Toegankelijke website, hele vlotte reactie bij vragen ook in het weekend

Van den Berg

Top: goed verpakt, deskundig geleverd
Top: goed verpakt, deskundig geleverd
Tip: communicatie. Vb een bevestiging sturen na het plaatsen en betalen van een bestelling zodat klant weet dat het goed is aangekomen en bericht sturen dat bestelling later komt ivm feestdagen.

Reactie Wijnpaal:

Hoi! Bedankt voor de feedback, enorm waardevol. Bevestigingen van bestellingen worden automatisch verstuurd, dus ik ben bang dat deze in "ongewenste e-mail" terecht is gekomen? - WP

Kim

We waren onwijs gecharmeerd van de Wijnpaal en besloten om er een te kopen. De website was duidelijk en het bestellen cv de Wijnpaal ging gemakkelijk. Binnen een week hadden we onze Wijnpaal in huis... We waren onwijs gecharmeerd van de Wijnpaal en besloten om er een te kopen. De website was duidelijk en het bestellen cv de Wijnpaal ging gemakkelijk. Binnen een week hadden we onze Wijnpaal in huis en binnen een kwartier stond hij!

Wij zijn superblij met onze Wijnpaal! Het is echt een eyecatcher in ons huis, wat een mooi design. We hebben er al veel complimenten over gekregen. :)

Frank Visser

Erg blij met m’n wijnpaal! Wat een fantastische eye-catcher!

nina janssen

Erg blij met mijn wijnpaal! Krijg er ook van iedereen leuke opmerking over, ik zet mijn mooiste wijnen erin. Opmeten en plaatsen was ook heel makkelijk, zo gebeurd.

Knook

Super snelle levering en service. Overzichtelijke site en makkelijk bestelproces.

Alvaro van der Valk

Mijn vrouw en ik zijn echte wijnliefhebbers en waarderen vakmanschap en design.

Mijn vrouw en ik zijn echte wijnliefhebbers en waarderen vakmanschap en design.

Via een collega werd ik getipt en was gelijkt verkocht. Het meubel, dat van Hollandse bodem blijkt, is mooi afgewerkt en robuust. Het inmeten, wat ik aanvankelijk een beetje eng vond, bleek erg makkelijk te zijn en is zeker geen reden om dit meubel niet te kopen.

Al met al is de wijnpaal een echte eye-catcher in onze woning en past perfect bij de rest van ons interieur. Zeker aan te bevelen dus!

Geen enkele mogelijkheid tot bevestiging van de paal in de plafond bv
slechte kwaliteit
zeker geen 300 euro waard!!!!!!!!

Reactie Wijnpaal:

Hoi Lars, ontzettend balen dat de montagekit niet goed mee is gekomen, onze fout! Wie hebben na ons contact direct een nieuwe montagekit opgestuurd en hopen dat je alsnog snel kunt gaan genieten van... Hoi Lars, ontzettend balen dat de montagekit niet goed mee is gekomen, onze fout! Wie hebben na ons contact direct een nieuwe montagekit opgestuurd en hopen dat je alsnog snel kunt gaan genieten van een wijntje uit jouw Wijnpaal. Als er nog iets is wat we voor je kunnen doen horen wij het graag! Vriendelijke groet, Ruby