Wijnpaal

Patty Bastiaansen

Snelle levering, uitstekende service en vriendelijk personeel! Helemaal blij met mijn wijnpaal, het is een echte eye catcher! :)

Miranda

Goede service, had nl klein probleempje met de wijnpaal maar perfect afgehandeld.
Snelle levering.
Gewoon top!!

De ervaring met wijnpaal.nl is top. Vriendelijke personeel met super service.

Arnold Wielsma

Snel in huis en goed verpakt!
Na het openen zie je gewoon dat er veel aandacht en vakmanschap in de paal zit!
Je installeert de wijnpaal echt binnen 10 minuten waar door je al heel snel...
Snel in huis en goed verpakt!
Na het openen zie je gewoon dat er veel aandacht en vakmanschap in de paal zit!
Je installeert de wijnpaal echt binnen 10 minuten waar door je al heel snel veel plezier hebt van je aankoop.

Nanning

Inmiddels heb ik al 3 wijpalen afgenomen van Wijnpaal.nl en ik ben zeer tevreden. Zeer persoonlijke benadering bij advies geving welke wijnpaal in welke ruimte het beste tot zijn recht komt.... Inmiddels heb ik al 3 wijpalen afgenomen van Wijnpaal.nl en ik ben zeer tevreden. Zeer persoonlijke benadering bij advies geving welke wijnpaal in welke ruimte het beste tot zijn recht komt. Aangezien t echt een eye catcher is kan de woonkamer niet meer zonder.. ;)

Cadeau

Een wijnpaal besteld als cado voor mijn vriendin. Helaas wat ongemak meegemaakt met de levering (kleine schade door transport) maar dit werd UITSTEKEND aangepakt door de verkopers.

Een bedrijf waar je goed geholpen word en je aankoop zeker het geld waard is. Ik ben er erg tevreden mee!

Duidelijke website, goed overzicht produecten en makkelijk te bestellen. Na bestelling perfect geholpen. Levering op tijd en keurig compleet.

Daan Meereboer

Site werkt goed. Prima concept.

Bas

De eerste levering was beschadigd. Servicegericht en goed opgelost en inmiddels staat een nieuw exemplaar in de kamer