Wijnpaal

Yvonne Habraken

We hebben de wijnpaal gewonnen en zeker een hele goede service gehad, echt een blikvanger in huis !

Strubbe

Dit levering was stipt en vlug. De montage was makkelijk. Ik heb toch een kleine opmerking. Bij de beschrijving staat houtimitatie. In België is houtimitatie een kunststof met een look van... Dit levering was stipt en vlug. De montage was makkelijk. Ik heb toch een kleine opmerking. Bij de beschrijving staat houtimitatie. In België is houtimitatie een kunststof met een look van hout. Wat jullie leveren is MDF, dit moet altijd behandeld worden (gevoelig voor vocht). Ik vind dat jullie beschrijving beter en correcter kan.

Reactie Wijnpaal:

Beste Johan, bedankt voor de feedback. Wij gaan nog een keer goed kijken naar onze omschrijvingen. In de "extra product informatie" onder de foto's staat wel vermeld dat de Wijnpaal van MDF is... Beste Johan, bedankt voor de feedback. Wij gaan nog een keer goed kijken naar onze omschrijvingen. In de "extra product informatie" onder de foto's staat wel vermeld dat de Wijnpaal van MDF is gemaakt, maar we gaan hiermee aan de slag om te kijken of we dat toch nog duidelijker kunnen omschrijven. Vriendelijke groet, Ruby

Ruud

Geweldig goede service!

Michael K

Zeer blij met onze Wijnpaal (Classic)! Product ziet er super uit, krijgen veel leuke respons! Info op site was duidelijk, levering dik in orde. Aanrader!

Vermaas

Prima ervaring! Site is duidelijk, bestelling was mooi op tijd.
Wij hadden alleen verwacht dat de paal was afgelakt, en dat was niet het geval. Voor de prijs zou je dat wel verwachten.

Reactie Wijnpaal:

Hoi! Bedankt voor de feedback. We zullen de productomschrijving nog eens goed onder de loep nemen en zorgen dat deze nog duidelijker wordt. Nogmaals dank! Vriendelijke groet, Ruby

SGeise

Super service en top levering. Niet lang hoeven wachten. Instructies voor de montage zijn helder en goed te doen!

Marielle

De service van Wijnpaal is ontzettend snel en fijn. Bovendien had ik de wijnpaal ook binnen de aangegeven termijn in huis, dus daar was ik ook erg blij mee.

Ilse

Wij hebben een tijdje geleden een matzwarte Wijnpaal besteld. De Wijnpaal is nu de eyecatcher in ons huis. Wij zijn er erg blij mee. Hij ziet er erg mooi uit, is stevig en heel netjes afgewerkt. We... Wij hebben een tijdje geleden een matzwarte Wijnpaal besteld. De Wijnpaal is nu de eyecatcher in ons huis. Wij zijn er erg blij mee. Hij ziet er erg mooi uit, is stevig en heel netjes afgewerkt. We krijgen dan ook een hoop vragen en complimenten over de Wijnpaal. Ook de bezorging van de Wijnpaal verliep goed. Netjes volgens afspraak en de Wijnpaal was goed verpakt tegen beschadigingen. Het installeren van de Wijnpaal ging ook erg makkelijk en snel.

Tamara

Heel blij met onze Wijnpaal. Communicatie vanuit Wijnpaal was snel en vriendelijk bij vragen. Levering ook goed en tijdig binnen afgegeven levertijd. Aanrader wat ons betreft.