Wijnpaal

@aandezandweg

Via Instagram heb ik de op maat gemaakte Wijnpaal gewonnen. Deze werd keurig verpakt afgeleverd en is in een handomdraai gemonteerd. Er staat nu een mooi afgewerkte wijnpaal te schitteren in onze... Via Instagram heb ik de op maat gemaakte Wijnpaal gewonnen. Deze werd keurig verpakt afgeleverd en is in een handomdraai gemonteerd. Er staat nu een mooi afgewerkte wijnpaal te schitteren in onze keuken, echt een toevoeging in ons huis. Superblij mee. Op Instagram was de wijnpaal mij al opgevallen en vond het toen al een mooi product. Is wijn echt jou ding, dan zeg ik DOEN!

Tot nu toe is mijn ervaring met ‘ Wijnpaal’ goed. Vlotte levering , goede ,duidelijke handleiding voor het opzetten van de wijnpaal. Is een sieraad in mijn woonkamer.

Snelle en correcte service.

@Witvoetstephanie

Persoonlijk contact, snelle en nette levering en top product.

Maaike

Eerder al een Wijnpaal besteld, nu ook de Happy Wine Cards. Zijn leuk en waren snel binnen!

Danny

Een wijnpaal gekocht en de levering Was na 5 weekdagen en was goed verpakt. Montage is vrij eenvoudig. De wijnpaal is een onbehandelde versie dit wij deze door de schilder mee hebben laten... Een wijnpaal gekocht en de levering Was na 5 weekdagen en was goed verpakt. Montage is vrij eenvoudig. De wijnpaal is een onbehandelde versie dit wij deze door de schilder mee hebben laten schilderen in de kleur van ons interieur, we zijn er erg blij mee en hebben tevens indirect ledstrip geplaatst voor een mooi resultaat.

Goede en snelle service.

Ingrid Pauw

De mooie December aktie gaf mij de kans om toch aan die stoere wijnpaal te komen...€100 korting! De koop en verzending verliepen vervolgens prima!

Instarieur

Het product werd snel verzonden en de prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Wanneer wij in een groter huis gaan wonen nemen wij zeker een grote wijnpaal!

Kim Lorijnen

Prima ervaring! Los van het feit dat wij onze Wijnpaal hebben gewonnen is de communicatie heel plezierig en snel.
De paal is heel makkelijk zelf te plaatsen en onze Wijnpaal is een mooie...
De paal is heel makkelijk zelf te plaatsen en onze Wijnpaal is een mooie aanvulling op ons interieur.