Wijnpaal

Jellina Detmar

Ik heb met veel gemak de wijnpaal online besteld.
Met veel zorgvuldigheid is deze thuisbezorgt, mijn Man heeft hem zelf gemonteerd.
Daarna gelijk gevuld met veel lekkere wijnen! Zodat...
Ik heb met veel gemak de wijnpaal online besteld.
Daarna gelijk gevuld met veel lekkere wijnen! Zodat we het weekend er volop van kunnen geniet en hij weer bijgevuld kan worden! Het staat prachtig in onze keuken! Veel fam. en vrienden zijn benieuwd van wij het item is. Leuke reacties worden achtergelaten, wij zijn er blij mee :)
Groet Jellina

Autorestyling aardema

Super snel geleverd

Mark

Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de... Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de Wijnpaal uiteindelijk in het echt zag bij mijn schoonvader thuis was ik overtuigd. Wat een gaaf product, afwerking is echt heel mooi. Uiteindelijk zelf ook een zijdeglans witte variant besteld, helemaal blij mee! Keep it up!

Goed! Wijnpaal besteld, duidelijke site en sneller geleverd dan aangegeven was!

Jesse Blijde

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Ook invullen van wensen bij bestelling duidelijk en overzichtelijk.

Sarah

Mat zwarte wijnpaal gekocht. Prachtig afgewerkt product, staat heel mooi in ons nieuwe huis. Blij mee!

Annalia Dekker

Prettig en meegaand

Marcel van Oers

Super ervaring, mooi product & zeer goede service.

Michel

Prima. Levering was veel sneller dan verwacht.

Martijn

Zeer positief! Goed en vakkundig geholpen door Mike, zowel bij het bestellen als bij de plaatsing van het meubel.