Wijnpaal

Marlou

Super blij met mijn wijnrek. Top service!

Judith

Vlot en klantvriendelijk!

Goede ervaring, makkelijk te installeren

Wendy

Superduidelijke site, en ook onmogelijk om de verkeerde maten te bestellen dankzij de herhaalde check ( Ik wil nog wel eens een komma verkeerd zetten). duidelijk bevestigd en heel goed verpakt... Superduidelijke site, en ook onmogelijk om de verkeerde maten te bestellen dankzij de herhaalde check ( Ik wil nog wel eens een komma verkeerd zetten). duidelijk bevestigd en heel goed verpakt binnengekomen na melding. En het product zelf oook nog es mooi! Echt mooi gemaakt met een slim systeem! Groet, uw wijnvriendin W.

Linda Dooijeweerd My Boys Home

Wauw, wat eyecatcher hebben wij erbij in ons huis! Mooi door zijn eenvoud en daardoor geschikt voor ieder interieur. Voor ons, als echte wijnliefhebbers, een absolute musthave!

Haidnn

Een tijdje geleden een wijnpaal besteld bij Wijnpaal. Op hun website staat duidelijk hoe je de maten moet opmeten. Wij hebben gekozen voor een mat zwarte wijnpaal. Twee weken later werd de wijnpaal... Een tijdje geleden een wijnpaal besteld bij Wijnpaal. Op hun website staat duidelijk hoe je de maten moet opmeten. Wij hebben gekozen voor een mat zwarte wijnpaal. Twee weken later werd de wijnpaal netjes verpakt geleverd top service! En wat een pracht item hebben wij in huis gehaald. Het plaatsen vd wijnpaal is vrij makkelijk het staat stap voor stap in een instructieboekje wat meegeleverd word.

Laura verschuur

Duidelijke website, en veel keuze. Super netjes en luxe afgewerkt, ziet er perfect uit . En binnen No time geplaatst!

Vanessa Ploeg

Wat een top service ! Snel geleverd en prachtig materiaal! Wij zijn helemaal verliefd op onze wijnpaal!

Sabrina Kuipers - van Dam

ENa dat de Wijnpaal keurig was bezorgd deze gister in onze keuken geplaatst. Zeer duidelijke handleiding dus na het bepalen van de plaats hadden we de Wijnpaal in minder dan 20 minuten bevestigd.... ENa dat de Wijnpaal keurig was bezorgd deze gister in onze keuken geplaatst. Zeer duidelijke handleiding dus na het bepalen van de plaats hadden we de Wijnpaal in minder dan 20 minuten bevestigd. Kwalitatief een zeer solide constructie! De montagekit was vanochtend helemaal uitgehard dus zojuist de wijn en champagne flessen mooi op kleur geplaatst in de Wijnpaal.
Een supermooie eyecatcher voor in onze keuken en wat mij betreft een MUST voor elke wijnliefhebber!!

Andrea de Groot

Onlangs ontving ik de wijnpaal die ik bestelde via hun site. Ik heb een mat zwarte wijnpaal besteld en bij het uitpakken werd mij gelijk duidelijk dat ik een knap stukje vakwerk in huis heb gehaald!... Onlangs ontving ik de wijnpaal die ik bestelde via hun site. Ik heb een mat zwarte wijnpaal besteld en bij het uitpakken werd mij gelijk duidelijk dat ik een knap stukje vakwerk in huis heb gehaald! De wijnpaal heeft een strak design en een prachtige afwerking. Als wijnliefhebster ben ik heel erg tevreden met dit mooie item in mijn interieur!