Wijnpaal

Duidelijke website, goed overzicht produecten en makkelijk te bestellen. Na bestelling perfect geholpen. Levering op tijd en keurig compleet.

Daan Meereboer

Site werkt goed. Prima concept.

Bas

De eerste levering was beschadigd. Servicegericht en goed opgelost en inmiddels staat een nieuw exemplaar in de kamer

Lisette

Heel erg goede ervaring en de paal staat super goed. Wij hebben ervoor gekozen om een paal te bestellen voor alleen champagne flessen. En dat ziet er echt mooi uit. Echt een aanrader.

Ik kende “wijnpaal” niet. Kwam er via de Wendy achter dat dit bestond. Thuis hebben wij nu een wijnpaal staan en het staat zo ontzettend leuk in onze woonkeuken. Echt een aanwinst!

Enkel positieve ervaringen met het bedrijf Wijnpaal. Goede service en uiteraard is het product ook erg uniek!

Inge van Cleef

Fijne service, snelle verzending en een prachtig product! Heel erg blij mee!

Eddy Guyt

Mijn ervaring is zeer goed. Perfecte service en een mooi persoonlijk bericht bij mijn bestelling. Het product zelf is ook dik in orde.

Nathalie

Toen ik de wijnpaal zag op Facebook was ik meteeen verliefd.
Toen ik de wijnpaal zag op Facebook was ik meteeen verliefd.
Ik vond het wel gek dat je voor vragen niet telefonisch contact kon opnemen maar per mail wordt er super snel gereageerd. Echt een goede en snelle service.

Lars Dolstra

Goede ervaring. Behulpzaam en vriendelijk. Levering was prima. Installeren was makkelijk.