Wijnpaal

Eddy Guyt

Mijn ervaring is zeer goed. Perfecte service en een mooi persoonlijk bericht bij mijn bestelling. Het product zelf is ook dik in orde.

Nathalie

Toen ik de wijnpaal zag op Facebook was ik meteeen verliefd.
Ik vond het wel gek dat je voor vragen niet telefonisch contact kon opnemen maar per mail wordt er super snel gereageerd. Echt een...

Lars Dolstra

Goede ervaring. Behulpzaam en vriendelijk. Levering was prima. Installeren was makkelijk.

LOT’s of STYLE

Je drinkt een glas Canei of een flute Champagne
Je drinkt rode Kaapse Pracht of je gaat voor een krachtige Bordeaux uit de Marqaux
Je gaat voor een standaard wijnrek of je gaat voor...

Hele fijne communicatie en snelle levering! Daarnaast zijn we erg blij met de wijnpaal compact six black. Hij past prachtig in ons interieur!

Textposters

Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. We hadden wat vragen en hebben direct antwoord gekregen. Super service!

Yvonne kwakkel

De ervaring was positief. Alles wordt goed uitgelegd op de site hoe je het moet opmeten.

Super service en persoonlijke aanpak!

A.Zellenrath

Giftcard besteld: wow momentje toen er bij de giftcard een kistje wijn werd afgeleverd.
wijnpaal we zijn erg benieuwd of dat ook onze verwachtingen overtreft.

Stef

Mooi kwalitatief product, functioneel en estetisch een top meubelstuk in de woonkamer. Fijne inlevingsvermogen en doelgerichte service.