Wijnpaal

Danny

Een wijnpaal gekocht en de levering Was na 5 weekdagen en was goed verpakt. Montage is vrij eenvoudig. De wijnpaal is een onbehandelde versie dit wij deze door de schilder mee hebben laten... Een wijnpaal gekocht en de levering Was na 5 weekdagen en was goed verpakt. Montage is vrij eenvoudig. De wijnpaal is een onbehandelde versie dit wij deze door de schilder mee hebben laten schilderen in de kleur van ons interieur, we zijn er erg blij mee en hebben tevens indirect ledstrip geplaatst voor een mooi resultaat.

Goede en snelle service.

Ingrid Pauw

De mooie December aktie gaf mij de kans om toch aan die stoere wijnpaal te komen...€100 korting! De koop en verzending verliepen vervolgens prima!

Instarieur

Het product werd snel verzonden en de prijs / kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Wanneer wij in een groter huis gaan wonen nemen wij zeker een grote wijnpaal!

Kim Lorijnen

Prima ervaring! Los van het feit dat wij onze Wijnpaal hebben gewonnen is de communicatie heel plezierig en snel.
De paal is heel makkelijk zelf te plaatsen en onze Wijnpaal is een mooie...
De paal is heel makkelijk zelf te plaatsen en onze Wijnpaal is een mooie aanvulling op ons interieur.

Patty Bastiaansen

Snelle levering, uitstekende service en vriendelijk personeel! Helemaal blij met mijn wijnpaal, het is een echte eye catcher! :)

Miranda

Goede service, had nl klein probleempje met de wijnpaal maar perfect afgehandeld.
Snelle levering.
Gewoon top!!

De ervaring met wijnpaal.nl is top. Vriendelijke personeel met super service.

Arnold Wielsma

Snel in huis en goed verpakt!
Na het openen zie je gewoon dat er veel aandacht en vakmanschap in de paal zit!
Je installeert de wijnpaal echt binnen 10 minuten waar door je al heel snel...
Snel in huis en goed verpakt!
Na het openen zie je gewoon dat er veel aandacht en vakmanschap in de paal zit!
Je installeert de wijnpaal echt binnen 10 minuten waar door je al heel snel veel plezier hebt van je aankoop.

Nanning

Inmiddels heb ik al 3 wijpalen afgenomen van Wijnpaal.nl en ik ben zeer tevreden. Zeer persoonlijke benadering bij advies geving welke wijnpaal in welke ruimte het beste tot zijn recht komt.... Inmiddels heb ik al 3 wijpalen afgenomen van Wijnpaal.nl en ik ben zeer tevreden. Zeer persoonlijke benadering bij advies geving welke wijnpaal in welke ruimte het beste tot zijn recht komt. Aangezien t echt een eye catcher is kan de woonkamer niet meer zonder.. ;)