Wijnpaal

Corn Veerman

Wijnpaal bevalt heel goed, hele goede service.

Wat een gaaf product, afwerking is echt top!

Roos Oosterbroek

Een wijnrek met looks, dat is wat je vindt bij Wijnpaal! Jaren lagen mijn wijnflessen te verstoffen op een plank in de keukenkast, want geen wijnrek voldeed aan mijn wensen of paste mooi in het... Een wijnrek met looks, dat is wat je vindt bij Wijnpaal! Jaren lagen mijn wijnflessen te verstoffen op een plank in de keukenkast, want geen wijnrek voldeed aan mijn wensen of paste mooi in het interieur. Toen ik Wijnpaal tegen kwam, was het liefde op het eerste gezicht.

Omdat deze producten op maat gemaakt worden, vond ik het in eerste instantie ingewikkeld om er zeker van te zijn dat ik de maten zelf goed opmeet. Gelukkig bieden ze bij Wijnpaal een service aan voor inmeten en plaatsen. Een afspraak was zo gemaakt. Mike is professioneel en denkt graag mee.

Uiteindelijk koos voor een matzwarte versie: een echte eyecatcher in huis. Hij staat te pronken en ik ben er heel blij mee.

Anita van Loon - Levenskunst

Een geweldig leuk bedrijf en de wijnpaal is erg mooi qua vormgeving en styling.
Een prachtig cadeau voor een liefhebber van wijn.

Juliette Groen

Mijn ervaring is zeer positief. Persoonlijk en kundig.

Bert-Jan

De wijnpaal is net zo snel bevestigd aan het plafond als besteld op de makkelijke en overzichtelijke website! Ben er ontzettend blij mee! =)

Bert-Jan

De wijnpaal is net zo snel bevestigd aan het plafond als besteld op makkelijke en overzichtelijke website! Ben er ontzettend blij mee! =)

Suus Strijbos

De mooie wijnpaal classis op maat gemaakt straalt in onze keuken! Het was de eyecatcher die nog ontbrak aan een mooi geheel!
Super service van Wijnpaal, prettige levering, en een mooi product...
Super service van Wijnpaal, prettige levering, en een mooi product van Nederlandse bodem šŸ‘ŒšŸ½

Nard Kreber

Perfecte service. Snelle levering en keurige planning. Customer service bijzonder snel scherp en up to date.

Een bedrijf met klasse!