Wijnpaal

Suus Strijbos

De mooie wijnpaal classis op maat gemaakt straalt in onze keuken! Het was de eyecatcher die nog ontbrak aan een mooi geheel!
Super service van Wijnpaal, prettige levering, en een mooi product...
Super service van Wijnpaal, prettige levering, en een mooi product van Nederlandse bodem 👌🏽

Nard Kreber

Perfecte service. Snelle levering en keurige planning. Customer service bijzonder snel scherp en up to date.

Een bedrijf met klasse!

Gebuik gemaakt van de inmeten en plaatsingsservice, top service - aanrader!

Fijn, erg blij met de wijnpaal, kwaliteit is erg goed en design is ook mooi!

Paul bruin

Perfecte uitleg over hoe het werkt met een wijnpaal, de kleur en afwerking is van hoge kwaliteit.

@aandezandweg

Via Instagram heb ik de op maat gemaakte Wijnpaal gewonnen. Deze werd keurig verpakt afgeleverd en is in een handomdraai gemonteerd. Er staat nu een mooi afgewerkte wijnpaal te schitteren in onze... Via Instagram heb ik de op maat gemaakte Wijnpaal gewonnen. Deze werd keurig verpakt afgeleverd en is in een handomdraai gemonteerd. Er staat nu een mooi afgewerkte wijnpaal te schitteren in onze keuken, echt een toevoeging in ons huis. Superblij mee. Op Instagram was de wijnpaal mij al opgevallen en vond het toen al een mooi product. Is wijn echt jou ding, dan zeg ik DOEN!

Tot nu toe is mijn ervaring met ‘ Wijnpaal’ goed. Vlotte levering , goede ,duidelijke handleiding voor het opzetten van de wijnpaal. Is een sieraad in mijn woonkamer.

Snelle en correcte service.

@witvoetstephanie

Persoonlijk contact, snelle en nette levering en top product.

Maaike

Eerder al een Wijnpaal besteld, nu ook de Happy Wine Cards. Zijn leuk en waren snel binnen!