Wijnpaal

Haidnn

Een tijdje geleden een wijnpaal besteld bij Wijnpaal. Op hun website staat duidelijk hoe je de maten moet opmeten. Wij hebben gekozen voor een mat zwarte wijnpaal. Twee weken later werd de wijnpaal... Een tijdje geleden een wijnpaal besteld bij Wijnpaal. Op hun website staat duidelijk hoe je de maten moet opmeten. Wij hebben gekozen voor een mat zwarte wijnpaal. Twee weken later werd de wijnpaal netjes verpakt geleverd top service! En wat een pracht item hebben wij in huis gehaald. Het plaatsen vd wijnpaal is vrij makkelijk het staat stap voor stap in een instructieboekje wat meegeleverd word.

Laura verschuur

Duidelijke website, en veel keuze. Super netjes en luxe afgewerkt, ziet er perfect uit . En binnen No time geplaatst!

Vanessa Ploeg

Wat een top service ! Snel geleverd en prachtig materiaal! Wij zijn helemaal verliefd op onze wijnpaal!

Sabrina Kuipers - van Dam

ENa dat de Wijnpaal keurig was bezorgd deze gister in onze keuken geplaatst. Zeer duidelijke handleiding dus na het bepalen van de plaats hadden we de Wijnpaal in minder dan 20 minuten bevestigd.... ENa dat de Wijnpaal keurig was bezorgd deze gister in onze keuken geplaatst. Zeer duidelijke handleiding dus na het bepalen van de plaats hadden we de Wijnpaal in minder dan 20 minuten bevestigd. Kwalitatief een zeer solide constructie! De montagekit was vanochtend helemaal uitgehard dus zojuist de wijn en champagne flessen mooi op kleur geplaatst in de Wijnpaal.
Een supermooie eyecatcher voor in onze keuken en wat mij betreft een MUST voor elke wijnliefhebber!!

Andrea de Groot

Onlangs ontving ik de wijnpaal die ik bestelde via hun site. Ik heb een mat zwarte wijnpaal besteld en bij het uitpakken werd mij gelijk duidelijk dat ik een knap stukje vakwerk in huis heb gehaald!... Onlangs ontving ik de wijnpaal die ik bestelde via hun site. Ik heb een mat zwarte wijnpaal besteld en bij het uitpakken werd mij gelijk duidelijk dat ik een knap stukje vakwerk in huis heb gehaald! De wijnpaal heeft een strak design en een prachtige afwerking. Als wijnliefhebster ben ik heel erg tevreden met dit mooie item in mijn interieur!

Jellina Detmar

Ik heb met veel gemak de wijnpaal online besteld.
Met veel zorgvuldigheid is deze thuisbezorgt, mijn Man heeft hem zelf gemonteerd.
Daarna gelijk gevuld met veel lekkere wijnen! Zodat...
Ik heb met veel gemak de wijnpaal online besteld.
Daarna gelijk gevuld met veel lekkere wijnen! Zodat we het weekend er volop van kunnen geniet en hij weer bijgevuld kan worden! Het staat prachtig in onze keuken! Veel fam. en vrienden zijn benieuwd van wij het item is. Leuke reacties worden achtergelaten, wij zijn er blij mee :)
Groet Jellina

Autorestyling aardema

Super snel geleverd

Mark

Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de... Mijn schoonvader tipte mij (als wijnliefhebber) over de Wijnpaal en zei dat hij er eentje had besteld (de classic geloof ik) . Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst wat sceptisch was, maar toen ik de Wijnpaal uiteindelijk in het echt zag bij mijn schoonvader thuis was ik overtuigd. Wat een gaaf product, afwerking is echt heel mooi. Uiteindelijk zelf ook een zijdeglans witte variant besteld, helemaal blij mee! Keep it up!

Goed! Wijnpaal besteld, duidelijke site en sneller geleverd dan aangegeven was!

Jesse Blijde

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Ook invullen van wensen bij bestelling duidelijk en overzichtelijk.