Wijnpaal

Yvonne kwakkel

De ervaring was positief. Alles wordt goed uitgelegd op de site hoe je het moet opmeten.

Super service en persoonlijke aanpak!

A.Zellenrath

Giftcard besteld: wow momentje toen er bij de giftcard een kistje wijn werd afgeleverd.
wijnpaal we zijn erg benieuwd of dat ook onze verwachtingen overtreft.

Stef

Mooi kwalitatief product, functioneel en estetisch een top meubelstuk in de woonkamer. Fijne inlevingsvermogen en doelgerichte service.

Eveline

Heel goed! Eerste zending zat er een fabricage foutje in, is meteen snel en goed opgelost :)

Marlou

Super blij met mijn wijnrek. Top service!

Judith

Vlot en klantvriendelijk!

Goede ervaring, makkelijk te installeren

Wendy

Superduidelijke site, en ook onmogelijk om de verkeerde maten te bestellen dankzij de herhaalde check ( Ik wil nog wel eens een komma verkeerd zetten). duidelijk bevestigd en heel goed verpakt... Superduidelijke site, en ook onmogelijk om de verkeerde maten te bestellen dankzij de herhaalde check ( Ik wil nog wel eens een komma verkeerd zetten). duidelijk bevestigd en heel goed verpakt binnengekomen na melding. En het product zelf oook nog es mooi! Echt mooi gemaakt met een slim systeem! Groet, uw wijnvriendin W.

Linda Dooijeweerd My Boys Home

Wauw, wat eyecatcher hebben wij erbij in ons huis! Mooi door zijn eenvoud en daardoor geschikt voor ieder interieur. Voor ons, als echte wijnliefhebbers, een absolute musthave!