Wijnpaal

Vermaas

Prima ervaring! Site is duidelijk, bestelling was mooi op tijd.
Wij hadden alleen verwacht dat de paal was afgelakt, en dat was niet het geval. Voor de prijs zou je dat wel verwachten.

Reactie Wijnpaal:

Hoi! Bedankt voor de feedback. We zullen de productomschrijving nog eens goed onder de loep nemen en zorgen dat deze nog duidelijker wordt. Nogmaals dank! Vriendelijke groet, Ruby

SGeise

Super service en top levering. Niet lang hoeven wachten. Instructies voor de montage zijn helder en goed te doen!

Marielle

De service van Wijnpaal is ontzettend snel en fijn. Bovendien had ik de wijnpaal ook binnen de aangegeven termijn in huis, dus daar was ik ook erg blij mee.

Ilse

Wij hebben een tijdje geleden een matzwarte Wijnpaal besteld. De Wijnpaal is nu de eyecatcher in ons huis. Wij zijn er erg blij mee. Hij ziet er erg mooi uit, is stevig en heel netjes afgewerkt. We... Wij hebben een tijdje geleden een matzwarte Wijnpaal besteld. De Wijnpaal is nu de eyecatcher in ons huis. Wij zijn er erg blij mee. Hij ziet er erg mooi uit, is stevig en heel netjes afgewerkt. We krijgen dan ook een hoop vragen en complimenten over de Wijnpaal. Ook de bezorging van de Wijnpaal verliep goed. Netjes volgens afspraak en de Wijnpaal was goed verpakt tegen beschadigingen. Het installeren van de Wijnpaal ging ook erg makkelijk en snel.

Tamara

Heel blij met onze Wijnpaal. Communicatie vanuit Wijnpaal was snel en vriendelijk bij vragen. Levering ook goed en tijdig binnen afgegeven levertijd. Aanrader wat ons betreft.

Jan Overkleeft

Was goed gegaan zoals afgesproken,

Toegankelijke website, hele vlotte reactie bij vragen ook in het weekend

Van den Berg

Top: goed verpakt, deskundig geleverd
Top: goed verpakt, deskundig geleverd
Tip: communicatie. Vb een bevestiging sturen na het plaatsen en betalen van een bestelling zodat klant weet dat het goed is aangekomen en bericht sturen dat bestelling later komt ivm feestdagen.

Reactie Wijnpaal:

Hoi! Bedankt voor de feedback, enorm waardevol. Bevestigingen van bestellingen worden automatisch verstuurd, dus ik ben bang dat deze in "ongewenste e-mail" terecht is gekomen? - WP

Kim

We waren onwijs gecharmeerd van de Wijnpaal en besloten om er een te kopen. De website was duidelijk en het bestellen cv de Wijnpaal ging gemakkelijk. Binnen een week hadden we onze Wijnpaal in huis... We waren onwijs gecharmeerd van de Wijnpaal en besloten om er een te kopen. De website was duidelijk en het bestellen cv de Wijnpaal ging gemakkelijk. Binnen een week hadden we onze Wijnpaal in huis en binnen een kwartier stond hij!

Wij zijn superblij met onze Wijnpaal! Het is echt een eyecatcher in ons huis, wat een mooi design. We hebben er al veel complimenten over gekregen. :)