Wijnpaal

@washplate

Ondanks dat we zelf wat meetprobleempjes hadden heeft WIJNPAAL een wijnpaal geleverd die precies past, thanks voor de goede service! Hij staat prachtig, een statement in onze eethoek!

Michael

Net verhuisd en voor tweede keer een Wijnpaal besteld, zijn er weer erg blij mee!

Anki

Super fijn bedrijf!

Bosch Wijnkopers

Goede ervaring, vakbekwaam

Willemijn

Super! Vriendelijk en snel contact

No-nonsense, doch zakelijke en vriendelijke manier van werken

Via een winactie van Wendyonline heb ik deze wijnpaal gewonnen. Een fantastisch cadeau! Ik was erg verrast dat deze prachtige prijs écht van mij was. Al snel kreeg ik de mail met hoe de wijnpaal te... Via een winactie van Wendyonline heb ik deze wijnpaal gewonnen. Een fantastisch cadeau! Ik was erg verrast dat deze prachtige prijs écht van mij was. Al snel kreeg ik de mail met hoe de wijnpaal te bestellen. Eenmaal alles opgemeten en doorgegeven hebben we 2 weken gewacht en werd de wijnpaal keurig bezorgd. Het monteren was goed te doen. (We moesten wel even een paar keer goed lezen..) Alle benodigheden waren bijgelverd. Inmiddels genieten we van ons mooie pronkstuk in huis en is de wijnpaal gevuld met lekkere wijntjes.
Wij zijn erg blij! Bedankt!

Emiel

Heel positief! Mike dacht mee over de plaats waar de wijnpaal het beste tot zijn recht kwam. We zijn er ontzettend blij mee.